4 & 5 februari MIE 2015

Bezoek onze stand, onze lezingen of een van onze private masterclasses

30% tot 40% meer campagne effect met slechts 1% van je mediabudget

Wij trappen 2015 fantastisch af als gouden sponsor van de MIE 2015. Wij zijn op 4 & 5 februari op de beurs te vinden bij stand 3. Bij deze stand zijn verschillende collega’s aanwezig in het kader van MIEt the expert. Reserveer onderaan deze pagina vast een moment om met een van onze experts te praten over de onderzoek- en communicatie vragenstukken die leven in jouw organisatie.

Naast deze stand hebben wij op 4 februari de gehele dag de beschikking over onze eigen presentatieruimte, de Round Control. Hierin zullen verspreid over de dag vijf lezingen worden gegeven met als thema: 30 tot 40% effectiever maken van campagnes met slechts 1% van uw mediabudget.

Maar er is nog meer! Wij presenteren namelijk ook onze door ESOMAR genomineerde case over Communication Analytics op onderstaande momenten.

Wij zien je graag tijdens de MIE 2015.

Validators - Stand 3

Beurs:
Media Plaza, Utrecht

Ons programma

Lezing genomineerde ESOMAR case

Vijf private masterclasses

4 februari

12.00u
Newcom Zaal

5 februari

10.45u
MIE Zaal

4 februari

Verspreid over gehele dag
Round Control

Private masterclass: Hoe wordt een campagne 30% – 40% effectiever?

Ontdek alles over onze methode in een van de vijf private masterclasses die wij geven op 4 februari. In de masterclass zal je leren hoe je een campagne 30 – 40% effectiever kan inzetten voor slechts 1% van je mediabudget. Er is elke ronde plek voor 25 mensen, dus weer er snel bij als je dit niet wilt missen!

Agenda 4 februari

Locatie: RoundControl

09.45 – 10.30 Workshop 1
10.45 – 11.30 Workshop 2
12.00 – 12.45 Workshop 3
13.45 – 14.30 Workshop 4
15.00 – 15.45 Workshop 5

MIEt the Expert

Tijdens een korte sessie op de MIE praat een van onze experts jou bij en behandelen wij de specifieke vraagstukken die binnen jouw organisatie leven.

Onderwerpen waarover een afspraak gemaakt kan worden:

  • Optimalisatie van Radio en TV commercials met neuro onderzoek op scene niveau.
  • Effect verhogen van OOH campagnes met toolkits en optimalisatie onderzoek.
  • Conversie verhogend Usability onderzoek voor website, mobiele website en app.
  • ESOMAR genomineerd campagne onderzoek voor Conversion Based Planning.
  • Het in kaart brengen van campagne effecten op merkwaarden.
  • Hoe maak jouw verpakking de uitblinker van het schap met impliciet- en neuro tools?
  • En uiteraard iedere andere vraag waar jouw organisatie mee worstelt op het gebied van communicatie en onderzoek.

Expert ontmoeten?

Klik hier
Martin Leeflang

Martin Leeflang

Managing Director

Joeke van der Meulen

Joeke van der Meulen

Research Consultant

Iris van Dam

Iris van Dam

Research Consultant

Erik Prins

Erik Prins

Managing Partner

Bart Massa

Bart Massa

Business Consultant