Anne-Marie Ketelaar nieuwe Managing Director van Communication Analytics

Per 1 januari neemt Anne-Marie de leiding over het snelgroeiende marktonderzoeksbureau Communication Analytics (CA). Hierbij neemt zij de touwtjes over van Martin Leeflang, die zich gaat richten op de commerciële (internationale) expansie van CA en Validators. Ruim 20 jaar ervaring in communicatie en media-onderzoek Anne-Marie is al ruim 20 jaar actief in het onderzoeksveld en heeft gewerkt voor diverse (internationale) onderzoeksbureaus waaronder TNS, Millward Brown en Motivaction. Ze is gespecialiseerd in branding, communicatie en positionering en ze heeft menig bedrijf geholpen in de zoektocht naar het effectief en efficiënt bereiken en beraken van consumenten en bedrijven. Anne-Marie Ketelaar “tijdens m’n werkzaamheden bij Motivaction kwam ik in aanraking met de zeer innovatieve ROI aanpak van CA. Er ontstond een nauwe samenwerking en tijdens projecten ondervond ik hoe enthousiast adverteerders waren met de concrete inzichten over hun online en offline marketingstrategie”. Martin Leeflang (CEO)” Fantastisch dat Anne-Marie met haar ervaring het team komt versterken. Daarnaast liggen er prachtige uitdagingen om klanten in de Benelux te helpen bij het verbeteren van de marketing ROI.” De toekomst van CA In Nederlandse en Zweedse markt heeft Communication Analytics (CA) voor 25 adverteerders ruim 350 mln aan media-uitgaven geanalyseerd. Naast dagelijkste leiding gaat Anne-Marie de positie in de Benelux uitbouwen en blijft klanten adviseren in campagne’s en communicatie ROI projecten. Martin Leeflang gaat zich focussen op de commerciële internationale expansie en product innovaties. De ambitie van CA is om in 2016 uit te groeien tot het meest toonaangevende bureau op het gebied van communicatie ROI onderzoek.

Anne-Marie Ketelaar

Anne-Marie Ketelaar

Managing Director