Eliane Boorsma versterkt Validators

Eliane450x300Per 1 april 2016 is Eliane Boorsma gestart als Senior Research Consultant bij Validators. Met haar ervaring gaat Eliane het sterk groeiende onderzoeksbureau versterken.

Eliane is Arbeids- en Organisatiepsychologe en heeft zo’n 15 jaar ervaring als marktonderzoeker. Zij werkte hiervoor onder meer bij onderzoeksbureaus GfK en Totta Research en is expert in brand en campagne-effectonderzoek. Zij heeft ruime ervaring met onderzoek binnen zowel de profitsector (onder meer retail, energie en media) als non-profitsector (onder meer ministeries, onderwijs en brancheorganisaties).

Eliane zegt over haar nieuwe functie bij Validators het volgende. “Voor mij is dit een mooie volgende stap in mijn carrière. Wat ik aantrekkelijk vind aan Validators, is dat zij zich niet alleen richten op het onderzoeken van communicatie, maar tevens aangeven hoe communicatie kan worden verbeterd. Daarnaast is Validators continu bezig met de ontwikkeling van nieuwe producten. Ik verheug mij erop om een bijdrage te leveren en mijn ervaring in te zetten om Validators te helpen bij deze ontwikkeling en verdere groei.”

Martin Leeflang, CEO van Validators: “Als snelst groeiende onderzoeksbureau van Nederland brengt Eliane senioriteit en ervaring in ons team. Voor brandtracking en effectstudies is kwaliteit en continuïteit van het grootste belang en daar kan Eliane een uitstekende bijdrage aan leveren. We zijn zeer verheugd met haar komst bij Validators.”

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief