Masterclass: Byron Sharp in merkonderzoek

De legacy van Byron Sharp is hip. Maar hoe voeg je zijn gedachtegoed toe aan jouw huidige wijze van onderzoek? Voor de masterclass hebben wij een special guest (merkstrateeg) die concreet vertelt hoe de stap gemaakt wordt van theorie naar strategie. Verder vertellen we:
  • Transitie van ‘klassiek’ merkonderzoek naar brandperformance volgens Byron Sharp op z’n Validators.
  • Concrete inzichten die het onderzoek naar relevante merkbekendheid opleveren en die handvatten bieden voor een volgende campagne.
  • Redenen waarom meten op relevante merkbekendheid een goede aanvulling is op het ‘klassieke’ merkonderzoek.
  • Hoe onderzoek naar relevante merkbekendheid je helpt om sturing te geven aan jouw campagne.

Onze Special Guest van deze masterclass zal Leila de Zwart zijn. Als merkstrateeg, met onderzoeksachtergrond,  bij RLVNT gebruikt zij de inzichten uit Byron Sharp onderzoeken om de strategie op media alsook op creatie gebied uit te zetten. 

Wij leggen stap voor stap de methode uit waarmee inzicht in brandperformance ook voor jou een stuk dichterbij komt. Kortom, een stoomcursus Byron Sharp waar je bij moet zijn!

 

Spreker: Martin Leeflang, Oprichter Validators; Special Guest, Merkstrateeg
Datum: 08 juni
Aanvangst: 14:45
Start: 15:00
Borrel: 17:30
Adres: Kantoor Validators: Johan van Hasseltweg 39C 1021KN, Amsterdam

Martin Leeflang

Martin Leeflang
CEO van Validators

Merkstrateeg

Special Guest Leila de Zwart
Merkstrateeg bij RLVNT

Aanmelden

 

Verification