Masterclass: handvatten om het campagnebudget van 2017 in te delen 

Waar gaan we het over hebben?

Radio, televisie en buitenreclame zijn door middel van econometrische en statistische analyses nu net zo meetbaar als online media. Validators heeft met zijn onderzoeksmethode Communication Analytics voor ruim € 430 mln aan marketingbudget geanalyseerd. Het effect van de marketingcampagne op webbezoek en conversie wordt door onze methode eindelijk inzichtelijk!

Onze data-gedreven aanpak bepaalt de waarde van elk mediumtype. Door het inzicht in deze MROI (Marketing Return On Investment) van multimediale campagnes krijgt de adverteerder handvatten om de aankomende campagne effectiever in te kopen.

De volgende punten staan op de agenda:

  • Het betrouwbaar meten van campagne-effect onderzoek.
  • Welke resultaten komen voort uit data-gedreven campagne effectonderzoek?
  • Zo gebruik je deze resultaten om de aankomende campagne effectiever in te kopen.

Leer tijdens deze presentatie welke geheimen te vinden zijn in marketingdata en hoe je deze resultaten gebruikt om aankomende campagnes te optimaliseren!

Spreker: Heleen van der Meulen, Data scientist & Lennaert Evers, Business Consultant
Datum: 08 dec
Aanvangst: 14:45
Start: 15:00
Borrel: 17:30
Adres: Johan van Hasseltweg 39a, 1021KN, Amsterdam

Heleen van der Meulen

Heleen

Bart Massa

Lennaert

Aanmelden

 

Verification