. . .

De laatste innovaties in shop-, schap- en verpakkingsonderzoek

 

Vanuit klantvraag en onze eigen drive zoeken wij constant naar nieuwe mogelijkheden om onbewuste beïnvloeding bij consumenten te registreren. Deze tools geven inzichten in belangrijke processen die het koopproces beïnvloeden. Welke winkelindeling zorgt voor de hoogste omzet? Welke verpakking wordt het beste gevonden en gekocht? Zorgt verandering van het schap voor een hogere categorie-omzet?

Tijdens deze masterclass doen wij de laatste innovaties uit de doeken, waaronder:

  • Shopperflows registeren om efficiëntere winkelindeling te behalen.
  • Zichtbaarheid en effectiviteit van POS-materialen.
  • Schapindelingen testen met eyetracking voor hogere categorie- en productomzet.
  • Nieuwe kosteneffectieve methoden om online het kijkgedrag op verpakkingen te onderzoeken.

Aan de hand van sprekende cases en live-demo’s van technieken tonen wij de nieuwste innovaties.

De masterclass zal plaatsvinden in het gebouw ‘Op Zeezand’ in Amsterdam-Noord en deelname is geheel gratis. Aan het einde van de middag zullen wij gezamenlijk de dag afsluiten met een borrel op het dakterras, met uitzicht op het IJ.

 

Sprekers: Astrid Lubeck (Validators)
Bart Massa (Validators)
Datum: 29 september
Aanvangst: 15:00
Borrel: 17:30
Adres: Johan van Hasseltweg 39A, 1021KN, Amsterdam

 

Astrid Lubeck

Astrid Lubeck

Bart Massa

Bart Massa

Aanmelden

 

Verification