. . .

Hoe onderzoek de impact van buitenreclame meet en verbetert!

Als specialist in buitenreclame-onderzoek geven wij op 26 mei inzichten in de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van OOH-advertising. Daarnaast vertellen wij hoe onderzoek het effect van OOH-creaties kan optimaliseren. Aan de hand van relevante cases bespreken wij voorbeelden die voor iedere marketeer of onderzoeker een leerzame ervaring zijn. Wij geven je tips en tricks om de kwaliteit van je creatie voor de komende campagne bij voorbaat al te verhogen.

Gastsprekers Siebe-Geert de Boer & Marcel Littel van Exterion Media.
Siebe-Geert en Marcel gaan ons bijpraten over de laatste hot topics op het gebied van buitenreclame, zoals digitalisatie, de inzet van beacons en object centric meten. Buitenreclame is door de innovaties nog nooit zo in beweging geweest!

De zes hoofdpunten en learnings van de masterclass:

  • De laatste ontwikkelingen op het gebied van buitenreclame, gepresenteerd door onze gastsprekers Siebe-Geert en Marcel van Exterion Media;
  • 5 seconden is wat telt! Hoe consumenten buitenreclame verwerken;
  • Mensen doen niet wat ze zeggen en zeggen niet wat zij doen, hoe wij toch objectief informatie verzamelen met behulp van impliciete methodes;
  • Do’s & don’ts en learnings over meer dan 1000 onderzochte OOH-campagnes;
  • Hoe buitenreclame de verkoop versterkt en welke synergetische effecten te vinden zijn met bijvoorbeeld het openen van nieuwsbrieven en web bezoeken (Marketingdata modelling van Communication Analytics).

Buitenreclame en Validators
In de masterclass zal onze ervaring in het meten van OOH-uitingen en het optimaliseren van campagnes uitgebreid worden besproken. Sinds 2010 hebben wij meer dan 800 campagnes / uitingen onderzocht. Hierdoor kunnen wij marketeers voorzien van strategische adviezen, waarin theorie en praktijk samenkomen. Het gaat daarbij om bewuste en onbewuste beïnvloeding en het aanspreken van geheugenstructuren die het effect van campagnes bepalen.

Sprekers: Siebe-Geert de Boer (Exterion Media)
Marcel Littel (Exterion Media)
Martin Leeflang (Validators)
Datum: 26 mei
Aanvangt: 15:00
Borrel: 17:30
Var: Johan van Hasseltweg 39c, 1021KN, Amsterdam

Siebe-Geert

Marcel

Martin

Fieldset

 

Verification