WIJ STAAN OP HET MIE 2017

 

Dit jaar staan wij weer op het MIE. Je kunt ons vinden op stand 14 en tijdens vier verschillende lezingen. Tijdens deze lezingen vertellen wij samen met verschillende klanten hoe ons onderzoek heeft geleid tot betere communicatie.

Wij zijn gedurende de hele dag aanwezig. Wil je afspreken om te kijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen? Vul dan het onderstaande formulier in, wij nemen vervolgens contact met je op!

Onze lezingen:

Vraag minder, meet gedrag en stuw sales! Campagne-effectonderzoek á la 2017
Wat is de impact van een live event binnen de mediamix?
Wees je bewust van het onbewuste consumentengedrag
Van merkbouw naar auto’s verkopen, hoe pakt KIA een toppositie

Maak een afspraak met ons tijdens het MIE:

Bart Massa
Business Manager
Validators

Lennaert Evers
Business Consultant
Validators

Vraag minder, meet gedrag en stuw sales! Campagne-effectonderzoek á la 2017 – 1 februari, 12:00-12:45

Wanneer optimaliseer jij je campagne? Met effectmetingen ná je campagne loop je steevast achter de feiten aan en klassieke onderzoeksmethoden zijn niet meer toereikend in het hedendaagse medialandschap. Hoe moet het dan wel? In deze presentatie vertellen Bart en Lennaert hoe je met bestaande data en neuropsychologisch onderzoek je campagne kan optimaliseren vóórdat je deze de wereld in stuurt.

Wat is de impact van een live event binnen de mediamix? – 1 februari, 13:45-14:30

Hoeveel is een evenementbezoeker waard? Met verschillende neurotechnieken, gedragsdata en mediabenchmarks onderzocht Sanoma, in samenwerking met Validators, de impact van een live event. Met onder andere camera’s in de stands, het meten van emoties en door op impliciete wijze geheugenstructuren vast te stellen werd de waarde en kwaliteit van een evenement gemeten.

Dennis Hoogervorst
Senior Consultant B2B Strategy & Insights
Sanoma

Martin Leeflang
CEO
Validators

Marcel Littel
Marketing & Business Development Manager
Exterion Media

Bart Massa
Business Manager
Validators

Wees je bewust van het onbewuste consumentengedrag – 2 februari, 12:00-12:45

Gedrag uitvragen is onbetrouwbaar, denk aan de polls omtrent Brexit en de verkiezingen in Amerika. Wij meten onbewust gedrag van consumenten in plaats van het in kaart brengen van intenties. Wat zien consumenten van digitale uitingen op treinstations? Hoe bepalen we aan de hand van daadwerkelijk gedrag hoe de Shopping Decision Tree van een consument er uit ziet? Wij nemen je mee in de nieuwe wereld van marktonderzoek aan de hand van spraakmakende cases.

Van merkbouw naar auto’s verkopen, hoe pakt Kia een toppositie – 1 februari, 10:45-11:30

Je marktaandeel verhogen, het rendement van campagnes verbeteren en je merk laden zijn de belangrijkste taken van de marketeer. Kia is in korte tijd opgeklommen naar een toppositie in Nederlandse autobranche. Tijdens deze lezing vertelt Kia, in samenwerking met Validators, welke stappen ze hebben genomen om marketeers slimmer te maken en marktpositie te veroveren en welke rol van data hierbij heeft gespeeld.

Sacha Pepermans
Marketing Intelligence & CRM
Kia Motors Nederland

Martin Leeflang
CEO
Validators

Tot 1 en 2 februari

op het MIE 2017!