Onderzoek als fundering voor een nieuw te ontwikkelen campagne

De beste wijze om input voor een nieuwe campagne te verzamelen? Dat gaan we bij onze klanten en prospects onderzoeken hebben Yellowbrick en RLVNT gedacht. Wat is er mooier om een campagne in te schieten op de behoefte van prospects, met sterke punten die huidige klanten ervaren.

Om concrete handvatten voor de ontwikkeling van de campagne te verzamelen is een onderzoek opgezet om te achterhalen hoe klanten de dienst ervaren. Daarnaast is gekeken naar de behoeftes die prospects hebben en in welke wijze de dienst voorziet in deze behoeften.

Het onderzoek leerde ons dat de top tien frustraties gaan over gemak, snelheid en kosten. In de ontwikkelde campagne wordt duidelijk gemaakt hoe Yellowbrick deze frustraties wegneemt.

 


Maak kennis met de Yellowbrick-superheld

Credits

Strategie: Leila de Zwart en Jurgen Retra

Creatie: Mark Veldhuizen van Zanten en Imre Engbers

Videoproductie: Made.For.Digital

Marktonderzoek: Validators

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief