MIE 2016, 3 & 4 februari

Dit jaar zijn wij weer te vinden op de MIE beurs. Je kunt ons op de MIE 2016 ook vinden bij stand 4, maar wij zullen ook lezingen geven in onze Validators zaal.

 

Online kan niet zonder offline media

Inzichten uit €400 mln media-inzet

Spreker: Martin Leeflang

De toekomst van marktonderzoek

Hoe impliciet meten marktonderzoek veranderd

Spreker: Erik Prins

Martin Leeflang

Martin Leeflang

Managing Director

Erik Prins

Erik Prins

Managing Partner

Online kan niet zonder offline media

Inzichten uit €400 mln media-inzet

Na onderzoek voor meer dan 20 klanten en met een platform met meer dan € 400 mln aan bruto campagne-inzet weten we precies welke invloed offline heeft op online mediumtypen. Hieruit blijkt dat tot wel 20% van het online verkeer terug te leiden is naar offline campagnes. Leer hier alles over tijdens onze lezing tijdens de MIE 2016!

MIE 2016 - De toekomst van ROI- & Marktonderzoek

Martin is oprichter van Validators & Communication Analytics. Validators heeft een scala aan innovatieve neurotechnieken ontwikkeld waarmee de onbewuste beïnvloeding en emotie-effecten van reclamecampagnes meetbaar worden gemaakt. Communication Analytics maakt door middel van een online econometrisch platform het offline en online campagne-effect op de KPI van de klant inzichtelijk.

Toekomst van marktonderzoek

Hoe impliciet meten marktonderzoek veranderd

Om te begrijpen hoe de consument over een merk denkt, duiken wij in het brein om de onderbewuste (impliciete) associaties te achterhalen. Met de opkomst van het neuromarketing tijdperk zijn we ons als nooit tevoren bewust van het onbewuste gedrag van de consument, maar hoe ontfutselen we data uit de “black box” van het consumentenbrein? Met dit vraagstuk houdt Validators, als marktonderzoeksbureau van het jaar 2015, zich dagelijks bezig. Tijdens de MIE 2016 zullen wij hier alles over vertellen.

MIE 2016 - De toekomst van ROI- & Marktonderzoek

Erik Prins is Managing Partner van Validators en heeft als drijfveer om, met de nieuwste innovaties, klanten te voorzien van concrete en strategische marketingadviezen. Vanaf de start van zijn carrière stond er een vraag centraal: ‘wat drijft de mens?’. In 2010 kwam Erik in contact met Martin Leeflang en startten zij samen Validators op. Doelstelling: communicatie beter maken.