Selecteer een pagina

Om je merk te laten groeien is het belangrijk om een nadrukkelijke plek te veroveren in het hoofd van je consument. Byron Sharp stelt dat dit het beste lukt door in te spelen op Category Entry Points (CEPs). Dat doe je door als merk in verschillende koopsituaties relevant te worden voor de consument. Deze ontbijtsessie geeft praktische handvatten om direct met je CEPs aan de slag te gaan.

Programma:
8.15 uur: Wake-up-coffee en ontbijt
8.30 uur: Warming-up: theoretisch kader
8.50 uur: Hoe bepaal je jouw CEPs?
9.30 uur: Ready to go

Gesprekspartners
Promovendi Noud Schartman (VU Amstdam) en Fabienne Rauwers (Validators) verzorgen deze sessie vanuit het Institute for Brand Analytics. Vanuit een wetenschappelijk kader zullen ze de vertaalslag maken naar jouw praktijk. Samen schreven ze al Je merk laten groeien via CEPs.

Voor wie?
Deze sessie is bedoeld voor iedereen die zich dagelijks bezig houdt met het sturen op merk KPI’s die inzichtelijk maken hoe je als merk groeit. Merkstrategen, brand managers, marketing managers en onderzoekers zijn hier op de juiste plek.

Leer je eigen CEPs bepalen
Aan onze ontbijttafel is plaats voor maximaal acht mensen, dus meld je vandaag nog aan door een mail te sturen naar hilde.doting@validators.nl. Deelname is kosteloos.