Selecteer een pagina

Marketing mix modeling, emotie, associaties, Category Entry Points (CEPs), pixeltracking, opportunity to see, contactfrequentie… het zijn complexe termen die in onderzoeken naar effectiviteit van campagnes worden gebruikt. In deze roundtable leer je precies welke technieken er zijn, wat de sterktes en zwaktes ervan zijn en welke effecten ze meten in campagnes. Daarbij bieden we een afwisseling tussen wetenschap en praktijk.

Programma 
8.15 uur: Wake-up coffee + ontbijt
8.30 uur: Goed te behappen theoretisch kader + pakkende praktijkvoorbeelden
9.30 uur: Ready to go

Locatie: Kantoor Validators, Amsterdam

Na deze ochtend weet jij precies welke keuzes je moet maken in de opzet van campagne-onderzoeken.

Toegang is gratis!

Aanmelden?
Mail naar hilde.doting@validators.nl

Door de site te te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies' om je gebruikerservaring zo goed mogelijk te maken. Als je deze website blijft gebruiken zonder het wijzigen van je cookie-instellingen of je klikt op 'Accepteren' hieronder dan ga je akkoord met deze instellingen.

Sluiten