Selecteer een pagina

Consumenten doen een aankoopbeslissing in slechts enkele seconden, en meestal onbewust. Mapping van bezoekersstromen, Galvanic Skin Response, Virtual Reality en eyetracking helpen complexe vragen van retailers te beantwoorden, zodat ze precies weten hoe ze consumenten kunnen sturen in hun aankoopproces.

Tijdens de Roundtable of Innovation van dinsdag 30 april maakt Bart Massa je wegwijs in de wereld van onbewust consumentengedrag.

Programma 
8.15 uur: Wake-up coffee + ontbijt
8.30 uur: Goed te behappen theoretisch kader + pakkende praktijkvoorbeelden
9.45 uur: Ready to go

Locatie: Kantoor Validators, Amsterdam

Deelname is gratis! 

De Roundtable of Innovation is een initiatief van Validators en Nederlands MediaNetwerk. Maandelijks verzorgen we een sessie waarbij we in klein gezelschap kennis delen over een innovatief onderwerp.

Aanmelden?
Mail naar hilde.doting@validators.nl

Er zijn tien plekken beschikbaar aan onze tafel, dus wees er snel bij!