Selecteer een pagina

‘Een fijne manier om het onderbuikgevoel te kwantificeren. Met deze inzichten kunnen we direct onze merkcampagnes bijsturen om zo op lange termijn effectiviteit te verhogen.’ 

– Jaimy Daniluk, Brand Manager Greetz –

Het tweaken van je campagnes is dagelijkse kost voor je. Het verhogen van de effectiviteit is daarbij je hoogste doel. Daarom monitor je continu je kanalen en je reach, maar je wilt natuurlijk ook weten welke merkelementen het nu goed doen voor de perceptie van je merk. Merkelementen zijn immers belangrijke effect bepalers, en die haal je helaas niet even gauw uit je dashboard.

De Distinctive Assets Carrousel van Validators biedt uitkomst. Wij meten met welke distinctive brand assets je voldoende onderscheidend bent ten opzichte van je concurrentie. Of welke assets je vooral in kunt zetten om onderscheidend te worden. Zodat jij je strategie en je uitingen hierop aan kunt passen.

Nice to know:
*De carrousel start 10 juni.
*Je betaalt slechts €950,- per asset
*Geen ingewikkelde, langdurige onderzoekstrajecten
*Beknopt en direct toepasbaar
*Deelnemen kan al vanaf één asset
*Opgeven kan tot 5 juni.

Wil je weten wat de mogelijkheden zijn voor jouw merk?

Neem contact op met:

Yannick Luca
Business Consultant
06 38 54 67 49
Yannick.Luca@validators.nl