Selecteer een pagina

Tijdens deze Roundtable of Innovation laten we zien hoe belangrijk Distinctive Assets zijn bij de beïnvloeding van onbewust consumentengedrag.

Voor iedereen die zich bezighoudt met marketing en communicatie is het relevant om te weten hoe merkelementen voor een merk kunnen werken. Consumenten maken merkbeslissingen veelal onbewust. Benieuwd op welke manier Distinctive Assets consumenten onbewust beïnvloeden? Op donderdag 27 juni maakt Yannick Luca je wegwijs in de wereld van consumentengedrag, om vervolgens aan te sluiten op de Distinctive Brand Assets-theorie van Jenni Romaniuk.

Programma 
8.15 uur: Wake-up coffee + ontbijt
8.30 uur: Goed te behappen theoretisch kader + pakkende praktijkvoorbeelden
9.45 uur: Ready to go

Locatie: Kantoor Validators, Amsterdam

Nederlands MediaNetwerk
De Roundtable of Innovation is een initiatief van Validators en Nederlands MediaNetwerk. Maandelijks verzorgen we een sessie waarbij we in klein gezelschap kennis delen over een innovatief onderwerp.

Aanmelden? 
Dat kan door een mail te sturen naar
 hilde.doting@validators.nl

Er zijn tien plekken beschikbaar aan onze tafel, dus wees er snel bij!