Op dinsdagochtend 26 november organiseren RAB en Screenforce een expertsessie met als onderwerp Distinctive Brand Assets. Voor merken is het cruciaal om bij consumenten op de juiste momenten top-of- mind te zijn. Herkenbaar zijn, daar gaat het om. Distinctive Brand Assets spelen daarin een belangrijke rol. Als adverteerder moet je zorgen dat bepaalde visuele of auditieve prikkels – zoals een kleur, beeld- of sound – in het geheugen van de consument vastgekoppeld zijn aan jouw merk. Martin Leeflang, CEO Validators, weet hier alles van en verzorgt een sessie over hoe je Distinctive Brand Assets in kunt zetten om te groeien in mentaal marktleiderschap. Andere sprekers zijn Dirk Soetens van VAR en Annemarie Joosen van Marktplaats.
Programma
Ontvangst: 09:00 uur
Start sessies: 09:20 uur
Einde: 11:00 uur
Locatie
Hotel Arena
‘s-Gravesandestraat 55
1092 AA Amsterdam
Informatie en aanmelden
Kijk hier voor meer informatie en om je aan te melden.


Recent Comments