Kun je Out-of-Home inzetten om een Category Entry Point (CEP) in beweging te krijgen? Dat was de vraag die Validators, Sky Radio (Talpa) en Exterion Media zich afgelopen zomer stelden. Ze besloten hun krachten te bundelden om voor Sky Radio de CEP ‘radio luisteren op het werk’ te laten groeien. En met succes! Op 28 november delen we de inzichten uit dit onderzoek met je tijdens een ontbijtsessie. Daarnaast laten we ook breder zien hoe je communicatie kunt inzetten om je mentale marktaandeel te laten groeien.

  • Ed Borsboom vertelt vanuit Sky Radio waarom het merk de behoefte had om te groeien in de categorie ‘luisteren op het werk’.
  • Eva Rozenbeek weet alles over de meest geschikte strategie voor je OOH en deelt graag haar visie hierop.
  • Marceline Veen van Validators neemt je mee in de wereld van Byron Sharp en het meten van de invloed van OOHs op CEPs.

Wat je nog moet weten: 
Datum: 28 november
8.15 uur: Wake-up coffee + ontbijt
8.30 uur: Goed te behappen theoretisch kader + pakkende praktijkvoorbeelden
10.00 uur: Ready to go

Deelname is gratis.
Wij zorgen voor een heerlijk ontbijtje!

Locatie: Kantoor Validators, Amsterdam

Mail naar hilde.doting@validators.nl

Er zijn tien plekken beschikbaar aan onze tafel, dus wees er snel bij!