Selecteer een pagina

December is hét moment om alvast te beginnen aan de voorbereiding van een nieuw business-jaar. Aan de eindstreep wacht een frisse start vol grote marketing ambities. Maar een goede strategie voor 2020 alléén is niet genoeg. Immers, als je Brand Assets niet distinctive zijn, dan verspil je elke euro die je uitgeeft aan communicatie.

‘Battle for Brains’ mental competition*
In het nieuwe jaar ga je de battle aan met je mentale concurrenten. Consumenten binnen een categorie hebben vaak één merk voor ogen bij een specifiek Brand Asset. Welk merk dat is, verschilt per persoon. Aan jou de taak om zo veel mogelijk brains te verzamelen, voordat je concurrenten dat doen. Dit is jouw mentale territorium! Zorg ervoor dat andere merken de moed opgeven om dit Brand Asset voor zich te winnen.

DBA Carrousel
Validators helpt je de battle winnen. Speciaal voor deze decembermaand hebben we de Distinctive Brand Assets Carrousel, het meest waardevolle onderzoek van 2019. Een laagdrempelig multiclient-onderzoek, waarin je verschillende Brand Assets eenvoudig en snel kunt testen. Voor slechts €950,-per asset!

Een greep uit de Brand Assets die we voor je kunnen testen: kleuren, logo’s, (bekende) personages, muziek en lettertypen.

Meld je nog voor 12 december aan in de STORE.

Wat je verder nog wilt weten over de carrousel:

  • De carrousel start op 16 december.
  • Je betaalt slechts €950,- per asset
  • Beknopt en direct toepasbaar
  • Deelnemen kan al vanaf één asset
‘Een fijne manier om het onderbuikgevoel te kwantificeren.

Met deze inzichten kunnen we direct onze merkcampagnes bijsturen om zo op lange termijn effectiviteit te verhogen.’ 

  Jaimy Daniluk

Brand Manager, Greetz

Joris van der Zwan

Joris van der Zwan

Client Consultant