.
Op 5 en 6 februari zijn we weer aanwezig op het MIE. Beide dagen verzorgen Martin Leeflang en Daan Muntinga (XXS Amsterdam) er de sessie De gebakken lucht van merken en de relevantie van creatie:
Creativiteit is effectiviteit. Ook voor de jongste generatie consumenten. Die hebben weinig geduld voor de gebruikelijke bullshit van merken, maar waarderen een creatieve aanpak des te meer. Daarom is creativiteit het kapitaal van de toekomst; het zal steeds belangrijker worden voor long-term brand building. Een inspirerende sessie over het belang van creativiteit voor merken.
Martin is deze dagen in het goede gezelschap van Dr. Daan Muntinga. Daan is Strategy Director bij reclamebureau XXS Amsterdam. Tot 2017 werkte hij als docent-onderzoeker aan de Universiteit van Amsterdam. Hij publiceerde voor SWOCC over brand management (2014) en het meetbaar maken van effectiviteit (2017).
Wees welkom bij onze sessie of kom gezellig een drankje doen in onze stand (nr. 4)!
Wil je alvast een gesprek plannen? Leuk! Mail dan hilde.doting@validators.nl