Over marketing wordt veel geschreven en er bestaan ook best wel heel wat mythes over. STEM Industrial Marketing Centre heeft een reeks van vier masterclasses geïnitieerd, waarbij ze op een aantal van die mythes dieper in gaan. Vooral toegespitst op industriële marketing. Op 11 februari is de eerste, waarbij deelnemers de waarheden en onwaarheden ontdekken van de mythe ‘marketing is reclame’.

Programma
Martin Leeflang, CEO van Validators, geeft inzicht in de effectiviteit van verschillende communicatie-instrumenten, -middelen en -media en wat Mental Market Share is en doet voor jouw technische B2B organisatie.

Anton Slager (Laarhoven Design) geeft vervolgens zijn visie op het nog effectiever maken van één van die middelen: beurzen en tentoonstellingen. Daarnaast gaan we natuurlijk de mythe ‘marketing is reclame’ nader bekijken en met elkaar ontdekken wat de waarheid is.

Locatie Laarhoven Design – Utrecht

Aanvang: 16.00 uur
Je bent vanaf 15.30 uur welkom.
Eindtijd ca 20.00 uur.

Ook Validators mag vijf mensen uitnodigen voor dit mooie event!
Heb je interesse? Stuur dan een mail naar hilde.doting@validators.nl

Door de site te te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies' om je gebruikerservaring zo goed mogelijk te maken. Als je deze website blijft gebruiken zonder het wijzigen van je cookie-instellingen of je klikt op 'Accepteren' hieronder dan ga je akkoord met deze instellingen.

Sluiten