Ben je het thuisbezorgen en rennen met een dienblad zat? En wil je tijdens je studie al relevante werkervaring opdoen? Dan heeft Validators de perfecte bijbaan voor jou!   

We zijn een jong, innovatief bureau dat gespecialiseerd is in communicatieonderzoek voor heel veel bekende merken. Onze inzichten zorgen ervoor dat zij kunnen groeien. Daar kun jij een steentje aan bijdragen.  Vanwege snelle groei van onze organisatie zijn we dringend op zoek naar:

Research Coördinators Brand & Advertising

Als Research Coördinator ondersteun je ons researchteam bij diverse onderzoeksprojecten.

De werkzaamheden bestaan uit:

  • het maken van online surveys voor de onderzoeken van onze klanten.
  • het bijsturen en monitoren van het online werven van respondenten.
  • het coderen van data.

Je werkt thuis of op kantoor en werkzaamheden worden flexibel ingepland. In overleg is het ook mogelijk om in de avonduren en in het weekend te werken.

Je profiel
We zoeken Research Coördinators die zichzelf herkennen in het volgende profiel:

  • HBO- of WO-student, onderzoekservaring is een pre.
  • Affiniteit met het uitzetten van onderzoek en dataverwerking.
  • Een secure werker met flexibele instelling.
  • Kunnen werken met Microsoft Office programma’s zoals Excel en WORD.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, in woord en schrift.
  • Bij voorkeur per direct beschikbaar (overleg over startdatum is mogelijk).
  • Minimaal 8 uur per week beschikbaar

 

Wat we je bieden

  • Een jong team van onderzoekers die je goed op weg helpen
  • Een marktconform salaris van €11,50 per uur + vakantiegeld
  • Een mooie leerplek waarin je veilig vlieguren kunt maken voor de rest van je carrière
  • Verbreding kennis via een ValiAcademy
  • Veel vrijheid bij het indelen van je uren
  • Een Kick Start Day in Amsterdam

 

Over Validators
In 2015 zijn we uitgeroepen tot Marktonderzoekbureau van het Jaar en ook dit jaar zijn we genomineerd als één van de drie bureaus die kans maken op deze mooie titel!! Daarnaast zijn we één van de snelst groeiende bureaus van Nederland.  We zijn een super ambitieus team met een voorliefde voor high-tech tools zoals marketing mixed models, implicit association testing, eyetracking en EmotionFlow. Met een eigen Innovatie Lab bouwen we nieuwe (neuro-)tools om elke klantvraag te kunnen beantwoorden. We meten de (on)bewuste en emotionele beïnvloeding van marketing, media en campagne op consumenten. Dit doen wij voor klanten als Albert Heijn, VodafoneZiggo, Schweppes en ANWB. We werken voor de top 200 adverteerders, zowel in Nederland als internationaal.

Heb je interesse?
Stuur dan je CV en motivatie naar Willemijn Edens: solliciteren@validators.nl