
Op 20 september zijn Renske Greven (Pon) en Bart Massa on stage te vinden tijdens de twintigste editie van het MIE. In ruim een half uur kijk je mee met de merkreis die Škoda sinds 2016 heeft gemaakt. Sinds zij De Zaterdag introduceerden, won het merk ieder jaar aan (mentaal) marktaandeel. Renske vertelt hoe het marketingteam op basis van rijke insights steeds weer aan de juiste knoppen kan draaien, om zo samen het merk Škoda te laten groeien.

Renske is werkzaam als Senior Customer Insights Manager bij Pon’s Automobielhandel. Binnen deze rol is zij verantwoordelijk voor het voeden van de merken met (klant)inzichten. Samen met collega marketeers en partners gebruikt ze deze inzichten om de merk- en communicatiestrategie vorm te geven, te evalueren en om ontwikkelingen te volgen.

Bart is Business Manager en MT-lid bij Validators. Met een voorliefde voor het in kaart brengen van (onbewust) consumentengedrag helpt Bart merken met het oplossen van strategische merk- en communicatievraagstukken voor de lange en korte termijn.
Praktische informatie
Event: MIE
Datum sessie: 20 september 2022
Tijd: 12.10 – 12.55 uur (ronde 3)
Wij willen deze jubileumeditie het MIE voor geen goud missen.
We hopen jou ook te zien bij de sessie van Bart en Renske!