
Amsterdam, 16 mei 2023
Validators introduceert de nieuwste innovatie – het eigen label Creative Testing Platform – op MIE’23
Tijdens het Marketing Information Event (MIE) op 9 en 10 mei introduceerde Validators het label Creative Testing Platform. Het platform bestaat uit vijf unieke tools die aan iedereen beschikbaar worden gesteld. Creative Testing Platform biedt eindeloze mogelijkheden voor het testen van creaties, met de ondersteuning van experts. Marktonderzoek ondergaat een belangrijke transitie waarbij de verhoudingen tussen klanten en bureaus meer fluïde wordt. Met Creative Testing Platform sluit Validators nu aan bij de nieuwe behoeften in de markt.
Onder het mom van democratizing the data doet Validators een belangrijke innovatie in de markt met een andere way-of-working en een uniek platform dat de samenwerking met merken, mediabureaus, reclamebureaus, wetenschap in het optimaliseren van alle typen creaties gaat veranderen.
Eindeloze mogelijkheden in testen, is winst voor iedereen
In 2018 is er een start gemaakt met deze innovatie, ruim 20.000 ontwikkeluren later is dit het resultaat: eindeloos alles doen! Het Creative Testing Platform stelt gebruikers in staat om met de vijf verschillende tools alle mogelijke varianten in communicatie te testen. Experts helpen de gebruikers bij de juiste keuzes in het opzetten van de test. Tegen een vast bedrag per maand kunnen gebruikers eindeloos testen. Ook met een beperkt budget of een iets te strakke deadline wordt het testen van een creatie nu wel mogelijk.
Wetenschappelijk gevalideerd
Alle tools zijn wetenschappelijk gevalideerd en worden ook door Validators zelf in projecten gebruikt. In de komende maanden zal het platform meerdere innovaties ondergaan en komen nog meer methodes ter beschikking, zo ook het op het MIE gepresenteerde Voice Analytics.
Martin Leeflang, CEO Validators: ‘Sinds 2018 zijn Erik Prins en ik druk bezig om alle tools die we in huis ontwikkeld hebben ook voor derden toegankelijk te maken. Inmiddels maken verschillende internationale bureaus, merken en onderwijsinstellingen gebruik van het platform. We kijken erg uit naar de kansen die op deze manier ontstaan om nog duurzamere partnerships te bouwen met onze klanten.’
Meer informatie:
Martin Leeflang
CEO
06 21 25 34 60
Martin.Leeflang@validators.nl
www.creativetestingplatform.com
