
Hoe verover jij een plekje in het associatieve brein van de consument?
Ad Alliance en Validators beantwoorden deze vraag in het webinar van 19 september, door de werking van branded content en traditionele advertising te vergelijken. Hoe? Door op basis van onderzoek echt vanuit de ogen van de consument naar de content te kijken.

In dit webinar kijken Mirte van Deursen (Ad Alliance, op de foto links) en Cathelijn te Koppele (Validators) naar de effecten op de mentale beschikbaarheid van adverteerders. Ze staan stil bij het belang van de fit tussen de adverteerder en tv-programma’s. En ook de combinatie- en volgorde-effecten van Branded Content en televisiecommercials komen aan bod.
Datum: dinsdag 19 september
Via: Zoom, je krijgt de link na aanmelding toegestuurd
Tijdstip: 11.00 – 11.30 uur
Let op: Als je deze Zoom-meeting afrondt wil je meteen aan de slag met alle pragmatische tips om jouw merk te laten groeien!
Aanmelden kan via deze link.