Aanmelding webinar
Wat leuk dat je meedoet met ons 30-minuten-college ‘Measuring advertising’s effect on mental availability’
In september kwam het Ehrenberg-Bass Institute (o.a. Byron Sharp) met de wetenschappelijke paper ‘Measuring advertising’s effect on mental availability’ in het International Journal of Market Research. De paper is interessant, omdat deze antwoord geeft op de vraag wat het effect is van advertisement op de mentale beschikbaarheid, oftewel de positie van een merk in het brein van de consument in relevante koopsituaties. De mentale beschikbaarheid is direct gerelateerd aan het marktaandeel van een merk. Simpel vertaald gaat de paper over hoe advertisement het marktaandeel van een merk beïnvloedt. Superbelangrijke kost voor elke marketeer.
Datum: 8 juni
Tijdstip: 12.00 – 12.30 uur
Aansluitend: Q&A van 15 min.
Geef hier je naam en e-mailadres door, dan nodigen wij je uit. Het webinar verloopt via Zoom.
Validators krijgt vaak de vraag om een in house inspiratiesessie te verzorgen bij merken en/of bureaus. Dit is een onderwerp dat zich daar uitstekend voor leent. Dus kun je niet, of wil je graag een sessie die toegespitst is op jouw branche? Laat het dan even weten.
Mail dan naar Hilde.Doting@validators.nl