Brandreview
Iedere maand doet Validators onderzoek de mentale beschikbaarheid van merken in een specifieke branche. We kijken naar de totale markt en concurrentie daarin, en naar de kansen om te groeien in een specifiek Category Entry Point (CEP). Hieronder vind je een handig lijstje van alle artikelen die we hier al over publiceerden via MarketingTribune. Iedere maand verzorgen we een online Brandreview Academy om de resultaten van het meest recente onderzoek te duiden.

In onze BrandBieb lees je artikelen op basis van de Brandreview:
- Brandreview Bouwmarkten: felle concurrentiestrijd met koplopers Gamma en Praxis en zelfs IKEA en Bol.com doen mee
- Welk merk claimt de sterkste mentale positie onder opticiens?
- Welk merk claimt de sterkste mentale positie onder de banken?
- Brandreview: welk merk claimt sterkste positie onder de vleesvervangers?
- Brandreview kerstspecial: welk merk claimt sterkste positie in kopen kerstcadeaus?
- Brandreview: welk merk claimt de sterkste mentale positie onder zorgverzekeraars?
- Brandreview: welk merk claimt de sterkste mentale positie in de reisbranche?
Brandreviews die al wel hebben gelopen, maar waarover nog niet gepubliceerd is, zijn die in de categorie
snoepgoed, energieleveranciers en alcoholvrije dranken. Staat jouw branche er niet tussen of wil je meer weten?
Wacht dan niet op de volgende publicatie, maar stuur een mailtje naar Jelmer.
Wil je uitgenodigd worden voor de eerstvolgende Brandreview Academy? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.