CASE: Boldking

‘Het exploratieve vooronderzoek in Nederland gaf ons een concreet beeld van de categorieën (CEPs) die voor de consument belangrijk zijn bij de aanschaf en het gebruik van scheermesjes en van de categorieën die wel en niet met ons merk worden geassocieerd. Met deze kennis zijn we een grootschalig onderzoek in Nederland en Duitsland gestart.

Boldking is een online scheer- en grooming brand voor de moderne man. We bieden producten aan die de 20 minuten die mannen gemiddeld in de badkamer besteden makkelijker en aangenamer maken, waaronder een revolutionair scheermesje ontworpen voor een andere manier van scheren, natuurlijke scheer- en huidverzorgingsproducten en mesjes voor verschillende huidsoorten. Het was erg fijn om te zien dat voornamelijk jonge mannen (18-35) in Nederland ons al goed weten te vinden en op bepaalde vlakken zelfs prefereren boven gevestigde merken als Gillette en Wilkinson.

Met de inzichten uit dit onderzoek kunnen we gerichte keuzes gaan maken in onze marketingstrategie om zo nog meer mannen de weg naar onze top producten te laten vinden.’

Samen ook jouw marketingstrategie richting geven?
Wij denken graag met je mee.

Peter Meijer
Senior Client Consultant
06 49 64 23 12
Peter.Meijer@validators.nl