'Pratende’ vragenlijst helpt TUI rondreismarkt veroveren
Inzicht in drijfveren en barrières binnen de categorie door inzet van StoryFlow.
Lees meer >>
Verduurzaming van de merkstrategie middels Category Entry Points
Eyetracking: bewegende digitale buitenreclame 52% beter gezien
No-logo uiting kost McDonald’s 38% aan merkimpact

Iconische buitenreclame werkt voor Coca-Cola

Een vergroot internationaal inzicht in merkidentiteit
Hoe een sterk merkbeleid Škoda een hoger marktaandeel opleverde...
…En een SAN Consistent Accent! Ga mee op merkreis. Lees meer >>
Drijfveren in een sterke merkkeuze
Wat is het effect van de marketing en communicatie activiteiten op organisatie KPI’s, de brand funnel, imago-waarden en actueel gedrag? We brachten het in kaart voor de Hartstichting. Lees meer >>

Video Storytel 16% hogere merkbekendheid na samenwerking Validators en KICK!
Lees meer >>
Impulsieve voorkeuren
Wat triggert mensen om in de donkere dagen voor kerst een hartelijke kerstwens te versturen? Of wat weerhoudt ze er misschien juist van? Wij zochten het uit voor GREETZ. Lees meer >
Input voor marketingstrategie voor Boldking
Verovert TP Vision (Philips TV) Europa met OLED+?
Lees meer >
Communicatie-effectiviteit
Impliciete technieken toetsen impact campagnes

Advies herallocatie totaal reclamebudget
Door aanpassingen 22% meer merkrecall
Cloetta
Sterk merkbeleid levert Škoda hoger marktaandeel op
…En een SAN Consistent Accent!
Ga mee op merkreis. Lees meer >>
Pratende’ vragenlijst helpt TUI rondreismarkt veroveren
binnen de categorie door inzet
van StoryFlow. Lees meer >>
Consumentenbond relevant jongere doelgroep
Hoe relevant is de Consumentenbond
voor de jongere doelgroep en in
welke situaties? Lees meer >>
Eyetracking: bewegende digitale buitenreclame 52% beter gezien
Bewegende uitingen zorgen voor een hogere zichtbaarheid van de digitale schermen.
Lees meer >>
No-logo uiting kost McDonald’s 38% aan merkimpact
McDonald’s mist effectiviteit en concurrenten als Burger King ‘eten’ lekker mee. Lees meer>>

Iconische buitenreclame werkt voor Coca-Cola
Wat is het effect van de iconische ‘Hollandse’ uitingen voor de merkoverdracht en het Merk DNA: hoe goed is het merk nog herkenbaar bij een kort contact? Lees meer >>

Een vergroot internationaal inzicht in merkidentiteit
Hoe is het gesteld met merkbekendheid, imago en concurrentie in Nederland, Spanje en Italië?
Lees meer >>
Drijfveren merkkeuze
Wat is het effect van de marketing en com-municatie activiteiten op organisatie KPI’s, de brand funnel, imago-waarden en actueel gedrag? We brachten het in kaart voor de Hartstichting. Lees meer >>
Impulsieve voorkeuren
Wat triggert mensen om in de donkere dagen voor kerst een hartelijke kerstwens te versturen? Of wat weerhoudt ze er misschien juist van? Wij zochten het uit voor GREETZ. Lees meer >
Input voor marketingstrategie voor Boldking
Verovert TP Vision (Philips TV) Europa met OLED+?
Lees meer >
Communicatie-effectiviteit
Impliciete technieken toetsen impact campagnes
