CASES

 

 

 

CASES

'Pratende’ vragenlijst helpt TUI rondreismarkt veroveren

Inzicht in drijfveren en barrières binnen de categorie door inzet van StoryFlow. 
Lees meer >>

Verduurzaming van de merkstrategie middels Category Entry Points

Hoe creëer je een brand strategy die past? En hoe houd je daarin aansluiting bij je doelgroep? MKB Brandstof onderzocht het. Lees meer >>

Eyetracking: bewegende digitale buitenreclame 52% beter gezien

Bewegende uitingen zorgen voor een hogere zichtbaarheid van de digitale schermen. Lees meer >>

No-logo uiting kost McDonald’s 38% aan merkimpact

McDonald’s mist effectiviteit en concurrenten als Burger King ‘eten’ lekker mee. Lees meer>> 

Iconische buitenreclame werkt voor Coca-Cola

Wat is het effect van de iconische ‘Hollandse’ uitingen voor de merkoverdracht en het Merk DNA: hoe goed is het merk nog herkenbaar bij een kort contact? Lees meer >>

Een vergroot internationaal inzicht in merkidentiteit

Hoe is het gesteld met merkbekendheid, imago en concurrentie in Nederland, Spanje en Italië? Lees meer >>

 

 

 

 

 

Hoe een sterk merkbeleid Škoda een hoger marktaandeel opleverde...

…En een SAN Consistent Accent! Ga mee op merkreis. Lees meer >>

Drijfveren in een sterke merkkeuze

Wat is het effect van de marketing en communicatie activiteiten op organisatie KPI’s, de brand funnel, imago-waarden en actueel gedrag? We brachten het in kaart voor de Hartstichting. Lees meer >>

Video Storytel 16% hogere merkbekendheid na samenwerking Validators en KICK!

Hoe dataverzameling in de conceptfase bijdraagt aan de effectiviteit van je uiting.
Lees meer >>

Impulsieve vo­orkeuren

 

Wat triggert mensen om in de donkere dagen voor kerst een hartelijke kerstwens te versturen? Of wat weerhoudt ze er misschien juist van? Wij zochten het uit voor GREETZ. Lees meer >

Input voor marketingstrategie voor Boldking

De CEPs in kaart voor Boldking in Nederland en Duitsland. Lees meer >>

 

Verovert TP Vision (Philips TV) Europa met OLED+?

Validators helpt Philips TV om zich positioneren als premium merk.
Lees meer >

Communicatie-effectiviteit

De combinatie van CEP-onderzoek en impliciete associatie metingen zorgt ervoor dat de ANWB aan de ‘knoppen’ van het merk kan draaien. Lees meer >>

Impliciete technieken toetsen impact campagnes

Door inzet van impliciete methoden achterhaalden we voor DPC de (onbewuste) opvattingen en actiebereidheid ten aanzien van campagnes. Lees meer >>

Advies herallocatie totaal reclamebudget

Ook in eCommerce draagt offline communicatie bij in het genereren van webtraffic.  Lees meer>>

Door aanpassingen 22% meer merkrecall

Voor whiskey merk Four Roses onderzochten we de effectiviteit en opvallendheid van de buitenreclame. En met succes! Lees meer>>

Cloetta

Duidelijke stijging in waardering voor Goody Good Stuff door inzet ValueFlow. Lees meer>>

Sterk merkbeleid levert Škoda hoger marktaandeel op

…En een SAN Consistent Accent!
Ga mee op merkreis.
Lees meer >>

Pratende’ vragenlijst helpt TUI rondreismarkt veroveren

Inzicht in drijfveren en barrières
binnen de categorie door inzet
van StoryFlow.
Lees meer >>

Consumentenbond relevant jongere doelgroep

Hoe relevant is de Consumentenbond
voor de jongere
doelgroep en in
welke situaties? Lees meer >>

Eyetracking: bewegende digitale buitenreclame 52% beter gezien

Bewegende uitingen zorgen voor een hogere zichtbaarheid van de digitale schermen.
Lees meer >>

No-logo uiting kost McDonald’s 38% aan merkimpact

McDonald’s mist effectiviteit en concurrenten als Burger King ‘eten’ lekker mee. Lees meer>> 

Iconische buitenreclame werkt voor Coca-Cola

Wat is het effect van de iconische ‘Hollandse’ uitingen voor de merkoverdracht en het Merk DNA: hoe goed is het merk nog herkenbaar bij een kort contact? Lees meer >>

Een vergroot internationaal inzicht in merkidentiteit

Hoe is het gesteld met merkbekendheid, imago en concurrentie in Nederland, Spanje en Italië?
Lees meer >>

Drijfveren merkkeuze

Wat is het effect van de marketing en com-municatie activiteiten op organisatie KPI’s, de brand funnel, imago-waarden en actueel gedrag? We brachten het in kaart voor de Hartstichting. Lees meer >>

Impulsieve vo­orkeuren

Wat triggert mensen om in de donkere dagen voor kerst een hartelijke kerstwens te versturen? Of wat weerhoudt ze er misschien juist van? Wij zochten het uit voor GREETZ. Lees meer >

Input voor marketingstrategie voor Boldking

De CEPs in kaart voor Boldking in Nederland en Duitsland. Lees meer >>

 

Verovert TP Vision (Philips TV) Europa met OLED+?

Validators helpt Philips TV om zich positioneren als premium merk.
Lees meer >

Communicatie-effectiviteit

De combinatie van CEP-onderzoek en impliciete associatie metingen zorgt ervoor dat de ANWB aan de ‘knoppen’ van het merk kan draaien. Lees meer >>

Impliciete technieken toetsen impact campagnes

Door inzet van een drietal impliciete onderzoeksmethoden achterhaalden we voor DPC de (onbewuste) opvattingen, meningen en actiebereidheid ten aanzien van campagnes. Lees meer >>

Advies herallocatie totaal reclamebudget

Ook in eCommerce draagt offline communicatie bij in het genereren van webtraffic.  Lees meer>>

Door aanpassingen 22% meer merkrecall

Voor whiskey merk Four Roses onderzochten we de effectiviteit en opvallendheid van de buitenreclame. En met succes! Lees meer>>

Cloetta

Duidelijke stijging in waardering voor Goody Good Stuff door inzet ValueFlow. Lees meer>>

Marktonderzoekbureau van het jaar

'Ze ontwikkelen innovatieve technieken en zetten die om in nieuwe inzichten die een groeiende groep opdrachtgevers overtuigt'

Marktonderzoekbureau van het Jaar

'Ze ontwikkelen innovatieve technieken en zetten die om in nieuwe inzichten die een groeiende groep opdrachtgevers overtuigt'