CASES
CASES
Verduurzaming van de merkstrategie middels Category Entry Points
Hoe creëer je een brand strategy die past? En hoe houd je daarin aansluiting bij je doelgroep? MKB Brandstof onderzocht het. Lees meer >>
Eyetracking: bewegende digitale buitenreclame 52% beter gezien
No-logo uiting kost McDonald’s 38% aan merkimpact

Iconische buitenreclame werkt voor Coca-Cola

Een vergroot internationaal inzicht in merkidentiteit
Hoe is het gesteld met merkbekendheid, imago en concurrentie in Nederland, Spanje en Italië? Lees meer >>
Drijfveren merkkeuze
Wat is het effect van de marketing en communicatie activiteiten op organisatie KPI’s, de brand funnel, imago-waarden en actueel gedrag? We brachten het in kaart voor de Hartstichting. Lees meer >>

Video Storytel 16% hogere merkbekendheid na samenwerking Validators en KICK!
Hoe dataverzameling in de conceptfase bijdraagt aan de effectiviteit van je uiting.
Lees meer >>
Impulsieve voorkeuren
Wat triggert mensen om in de donkere dagen voor kerst een hartelijke kerstwens te versturen? Of wat weerhoudt ze er misschien juist van? Wij zochten het uit voor GREETZ. Lees meer >
Input voor marketingstrategie voor Boldking
De CEPs in kaart voor Boldking in Nederland en Duitsland. Lees meer >>
Verovert TP Vision (Philips TV) Europa met OLED+?
Validators helpt Philips TV om zich positioneren als premium merk.
Lees meer >
Communicatie-effectiviteit
Impliciete technieken toetsen impact campagnes
Door inzet van impliciete methoden achterhaalden we voor DPC de (onbewuste) opvattingen en actiebereidheid ten aanzien van campagnes. Lees meer >>

Advies herallocatie totaal reclamebudget
Door aanpassingen 22% meer merkrecall
Cloetta
Duidelijke stijging in waardering voor Goody Good Stuff door inzet ValueFlow. Lees meer>>
Consumentenbond relevant voor de jongere doelgroep
Eyetracking: bewegende digitale buitenreclame 52% beter gezien
Lees meer >>
No-logo uiting kost McDonald’s 38% aan merkimpact

Iconische buitenreclame werkt voor Coca-Cola

Een vergroot internationaal inzicht in merkidentiteit
Hoe is het gesteld met merkbekendheid, imago en concurrentie in Nederland, Spanje en Italië?
Lees meer >>
Drijfveren merkkeuze
Impulsieve voorkeuren
Input voor marketingstrategie voor Boldking
De CEPs in kaart voor Boldking in Nederland en Duitsland. Lees meer >>
Verovert TP Vision (Philips TV) Europa met OLED+?
Validators helpt Philips TV om zich positioneren als premium merk.
Lees meer >
Communicatie-effectiviteit
Impliciete technieken toetsen impact campagnes

Advies herallocatie totaal reclamebudget
Door aanpassingen 22% meer merkrecall
Cloetta
Duidelijke stijging in waardering voor Goody Good Stuff door inzet ValueFlow. Lees meer>>
Marktonderzoekbureau van het jaar
'Ze ontwikkelen innovatieve technieken en zetten die om in nieuwe inzichten die een groeiende groep opdrachtgevers overtuigt'Marktonderzoekbureau van het Jaar
'Ze ontwikkelen innovatieve technieken en zetten die om in nieuwe inzichten die een groeiende groep opdrachtgevers overtuigt'Mis niets!