Selecteer een pagina

CASES

Impulsieve vo­orkeuren

Wat triggert mensen om in de donkere dagen voor kerst een hartelijke kerstwens te versturen? Of wat weerhoudt ze er misschien juist van? Wij zochten het uit voor GREETZ.
Lees meer >>

No-logo uiting kost McDonald’s 38% aan merkimpact

McDonald’s mist effectiviteit en concurrenten als Burger King ‘eten’ lekker mee. Lees meer>> 

Drijfveren merkkeuze

Wat is het effect van de marketing en com-municatie activiteiten op organisatie KPI’s, de brand funnel, imago-waarden en actueel gedrag? We brachten het in kaart voor de Hartstichting. Lees meer >>

Zo verleid je de beursbezoeker

Het zijn vooral de producten an sich zijn die de eventbezoeker bewegen en raken. Sanoma en RAI Amsterdam weten voortaan precies hoe ze bezoekers moeten verleiden. Lees meer >>

Communicatie-effectiviteit

De combinatie van CEP-onderzoek en impliciete associatie metingen zorgt ervoor dat de ANWB aan de ‘knoppen’ van het merk kan draaien. Lees meer >>

Impliciete technieken toetsen impact campagnes

Door inzet van een drietal impliciete onderzoeksmethoden achterhaalden we voor DPC de (onbewuste) opvattingen, meningen en actiebereidheid ten aanzien van campagnes. Lees meer >>

Marktonderzoekbureau van het jaar

'Ze ontwikkelen innovatieve technieken en zetten die om in nieuwe inzichten die een groeiende groep opdrachtgevers overtuigt'