Meet nu zelf de kracht van je creatie

Met EmotionFlow biedt Validators je een online neurotool die emotionele beleving van visuele content meet. Haal de tool nu zelf in huis en zie in no time hoe je commercial, speech of online video scoort.

De tool maakt de beleving van de uiting helder door de combinatie van FacialCoding én Artificial Intelligence. In de huidige tijdgeest is het een mooie bijkomstigheid dat dat respondenten meedoen in de meest natuurgetrouwe setting…thuis op de bank.

Validators zet EmotionFlow al succesvol in voor de creatie-testen van haar klanten, maar stelt de tool nu ook beschikbaar als SaaS-oplossing. Hieronder lees je meer over de tool zelf.

 

Meet nu zelf de kracht van je creatie

 

Met EmotionFlow biedt Validators je een online neurotool die emotionele beleving van content meet. Haal de tool nu zelf in huis en zie in no time hoe je commercial, speech of online video scoort.

De tool maakt de beleving van de uiting helder door de combinatie van FacialCoding én Artificial Intelligence. In de huidige tijdgeest is het een mooie bijkomstigheid dat dat respondenten meedoen in de meest natuurgetrouwe setting…thuis op de bank.

Validators zet EmotionFlow al succesvol in voor de creatie-testen van haar klanten, maar stelt de tool nu ook beschikbaar als SaaS-oplossing. Hieronder lees je meer over de tool zelf.

 

           Emotie maakt iemand uniek

Iemands geschiedenis en context spelen een belangrijke rol in welke emoties hij of zij ervaart bij het zien van een uiting. Daarom is het belangrijk om onder de juiste doelgroep te meten. Zo zijn er grote verschillen tussen consumenten die al merkgebruiker zijn of niet. Of mensen die een online video of tv-commercial al eerder hebben gezien, of niet. Het wordt veel eenvoudiger om te targetten op verschillende groepen. Met een grote steekproef én de toevoeging van een aanvullende vragenlijst weet je zeker dat je een betrouwbaar resultaat hebt.

Op deze manier achterhalen we heel snel hoe jouw commercial of online video scoort op de 7 universele basisemoties: verdriet, vreugde, verrassing,  woede, walging, angst, minachting.

Extreem waardevol, want de activiteit van gezichtsspieren kan wel tot 78% van de aankoopintentie voorspellen (McDuff et al., 2015).

 

 

 

 

 

 

 

Stuurbare content

Met de ‘op seconde analyse’ worden  alle emoties zichtbaar in je doelgroep. Deze inzichten zijn eenvoudig te gebruiken in het maken van keuzes in scènes en het knippen van content. Ook tussen verschillende formats (A/B testing) wordt op gevalideerde wijze inzichtelijk waar de maximale prestatie gehaald wordt.

De voordelen samengevat:

  • Benchmark performance.
  • A/B testing.
  • Voorspel performance in diverse doelgroepen.
  • Eenvoudig te integreren in je eigen vragenlijst.
  • 24/7 beschikbaar: haal de tool in huis en bepaal zélf wanneer je creatie-test live gaat. 
  • Monitor zelf de voortgang van je project.
  • EmotionFlow is ook als stand alone tool in te zetten, zonder vragenlijst. 

 

 

Iemands geschiedenis en context spelen een belangrijke rol in welke emoties hij of zij ervaart bij het zien van een uiting. Daarom is het belangrijk om onder de juiste doelgroep te meten. Zo zijn er grote verschillen tussen consumenten die al merkgebruiker zijn of niet. Of mensen die een online video of tv-commercial al eerder hebben gezien, of niet. Het wordt veel eenvoudiger om te targetten op verschillende groepen. Met een grote steekproef én de toevoeging van een aanvullende vragenlijst weet je zeker dat je een betrouwbaar resultaat hebt.

Op deze manier achterhalen we heel snel hoe jouw commercial of online video scoort op de 7 universele basisemoties:

Verdriet (sadness)​
Vreugde (happiness)​
Verrassing (surprise)​
Woede (anger)​
Walging (disgust)​
Angst (fear)
Minachting (contempt)

Extreem waardevol, want de activiteit van gezichtsspieren kan wel tot 78% van de aankoopintentie voorspellen (McDuff et al., 2015).

 

Stuurbare content

Met de ‘op seconde analyse’ worden  alle emoties zichtbaar in je doelgroep. Deze inzichten zijn eenvoudig te gebruiken in het maken van keuzes in scènes en het knippen van content. Ook tussen verschillende formats (A/B testing) wordt op gevalideerde wijze inzichtelijk waar de maximale prestatie gehaald wordt.

De voordelen samengevat:

  • Benchmark performance.
  • A/B testing.
  • Voorspel performance in diverse doelgroepen.
  • Integratie met een pre-test vragenlijst.

Emotie maakt iemand uniek

Iemands ervaring en context spelen een belangrijke rol in welke emoties hij of zij ervaart bij het zien van een uiting. Daarom is het belangrijk om onder de juiste doelgroep te meten. Zo zijn er grote verschillen tussen consumenten die al merkgebruiker zijn of niet. Of mensen die een online video of tv-commercial al eerder hebben gezien, of niet. Het wordt veel eenvoudiger om te targetten op verschillende groepen. Met een grote steekproef én de toevoeging van een aanvullende vragenlijst weet je zeker dat je een betrouwbaar resultaat hebt.

Op deze manier achterhalen we heel snel hoe jouw commercial of online video scoort op de 7 universele basisemoties:

Verdriet (sadness)​
Vreugde (happiness)​
Verrassing (surprise)​
Woede (anger)​
Walging (disgust)​
Angst (fear)
Minachting (contempt)

Extreem waardevol, want de activiteit van gezichtsspieren kan wel tot 78% van de aankoopintentie voorspellen (McDuff et al., 2015).

Stuurbare content

Met de ‘op seconde analyse’ worden  alle emoties zichtbaar in je doelgroep. Deze inzichten zijn eenvoudig te gebruiken in het maken van keuzes in scènes en het knippen van content. Ook tussen verschillende formats (A/B testing) wordt op gevalideerde wijze inzichtelijk waar de maximale prestatie gehaald wordt.

De voordelen samengevat:

  • Benchmark performance.
  • A/B testing.
  • Voorspel performance in diverse doelgroepen.
  • Integratie met een pre-test vragenlijst.
  • Resultaten binnen enkele dagen al vanaf €15,- per respondent.
Pau Mitja Gilabert

Pau Mitja Gilabert

Business Consultant

           Zelf aan de slag met EmotionFlow

EmotionFlow is inzetbaar voor alle visuele content variërend van tv-commercials, online video’s, movie trailers of speeches. Meest gebruikte toepassing van EmotionFlow is testen van creaties (pre/post). Hiervoor heeft Validators een uitgebreide benchmark met daarin ook de Gouden Loeki’s. 

Haal jij EmotionFlow zelf in huis om je uitingen te testen? Neem dan contact op met pau.mitjagilabert@validators.nl