KLANTEN ZIJN UNIEK, METHODES NIET
EXPERTISE
CREATIVE TESTING
INNOVATIONS
Ons Innovatielab ontwikkelt unieke software die complexe vraagstukken meetbaar maken. Hierin werken we nauw samen met VU Amsterdam.
BRAND TRACKING
RETAIL
CAMPAIGN TESTING
SOFTWARE
Geen behoefte aan consultancy of een standaard onderzoek? Neem contact met ons op en maak gebruik van onze methoden en technieken.
CREATIVE TESTING
Pragmatische onderzoeken helpen je om je materiaal te verbeteren. Daarnaast zijn wij je adviespartner in media- en doelgroep-optimalisatie.
INNOVATIONS
Ons Innovatielab ontwikkelt unieke software die complexe vraagstukken meetbaar maken. Hierin werken we nauw samen met VU Amsterdam.
BRAND TRACKING
RETAIL
CAMPAIGN TESTING
Slaagt je campagne erin je merk naar een hoger niveau te tillen? Ondervind het met Advanced Media Analytics en Communications Analytics.
SOFTWARE
Wil je geen standaard onderzoek of heb je geen behoefte aan consultancy, neem contact met ons op en maak gebruik van onze methoden en technieken.
WIJ ZIJN
VALIDATORS
Stevig fundament creative testing
Al onze creative tests grijpen terug op The Fundamentals of Creation. Het is ons eigen fundament voor het duiden van creative data. We schreven er een white paper over. Basis is een groot literatuuronderzoek naar de effectiviteit van advertenties. Meer dan dertig belangrijke, internationale boeken en wetenschappelijke publicaties doorgrondden we en zeker duizend uren investeerden we om verdiepende kennis te vergaren over de werking van reclame. The Fundamentals of Creation beslaan vier kerneigenschappen van een effectieve uiting, namelijk Breakthrough, Engage, Stick en Trigger. Hier lees je precies waarom we deze elementen we belangrijk vinden voor het testen van jouw uiting.
KLANTEN WAARVOOR WE WERKEN

Doe de IdeaCheck!
