YES, GENOMINEERD VOOR EEN MOAWARD!

We zijn genomineerd voor de felbegeerder MOAward voor Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar 2021!

Onwijs trotsmakend natuurlijk. Niet alleen om de nominatie zelf, maar ook op de mooie samenwerkingen met leuke klanten die het steeds weer mogelijk maken om onszelf te ontwikkelen en de stip op de horizon te verzetten.

Lees meer>

WELKOM!

YES, GENOMINEERD VOOR EEN MOAWARD

We zijn genomineerd voor de felbegeerder MOAward voor Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar 2021!

Onwijs trotsmakend natuurlijk. Niet alleen om de nominatie zelf, maar ook op de mooie samenwerkingen met leuke klanten die het steeds weer mogelijk maken om onszelf te ontwikkelen en de stip op de horizon te verzetten.

Lees meer>

KLANTEN ZIJN UNIEK, METHODES NIET

 De combinatie van unieke in house ontwikkelde software, kennis van meetmethodes en een flexibele attitude zorgt voor een aanpak die past bij jou. Met een stevig fundament in de wetenschap zijn we die pragmatische innovatiepartner die je helpt om antwoord te krijgen op je communicatievraagstuk.  

KLANTEN ZIJN UNIEK, METHODES NIET

 De combinatie van unieke in house ontwikkelde software, kennis van meetmethodes en een flexibele attitude zorgt voor een aanpak die past bij jou. Met een stevig fundament in de wetenschap zijn we die pragmatische innovatiepartner die je helpt om antwoord te krijgen op je communicatievraagstuk.  

Validators heeft 100% focus op communicatieonderzoek (creatie, campagne en merk). De insights gebruiken we om je communicatie meetbaar en stuurbaar te maken. Zodat je kunt groeien. Met onderzoek naar 750 miljoen euro aan campagnes en ruim 5.000 creaties in onze benchmarks, snappen wij als geen ander waar de consument op aanhaakt. Bewust én onbewust.

Bekijk ons werk >

EXPERTISE

CREATIVE TESTING

Pragmatische onderzoeken helpen je om je materiaal te verbeteren. Daarnaast zijn wij je adviespartner in media- en doelgroep-optimalisatie.

INNOVATIONS

Ons Innovatielab ontwikkelt unieke software die complexe vraagstukken meetbaar maken. Hierin werken we nauw samen met VU Amsterdam.

BRAND TRACKING

Met inzichten uit merkonderzoek weet je exact waar kansen liggen om je merk te versterken. Je maakt de stap van merkbekendheid naar marktpositie.

SHOPPER

Onze experts geven je graag advies over  effectievere schapindelingen, betere verpakkingen en een heldere Shopper Decision Tree.

CAMPAIGN TESTING

Slaagt je campagne erin je merk naar een hoger niveau te tillen? Ondervind het met Advanced Media Analytics en Communications Analytics 

SOFTWARE

Geen behoefte aan consultancy of een standaard onderzoek? Neem contact met ons op en maak gebruik van onze methoden en technieken.

 

CREATIVE TESTING

Pragmatische onderzoeken helpen je om je materiaal te verbeteren. Daarnaast zijn wij je adviespartner in media- en doelgroep-optimalisatie.

INNOVATIONS

Ons Innovatielab ontwikkelt unieke software die complexe vraagstukken meetbaar maken. Hierin werken we nauw samen met VU Amsterdam.

BRAND TRACKING

Met inzichten uit merkonderzoek weet je precies waar kansen liggen om je merk te versterken. Je maakt zo de stap van merkbekendheid naar marktpositie.

SHOPPER

Onze experts geven je graag advies over  effectievere schapindelingen, betere verpakkingen en een heldere Shopper Decision Tree.

CAMPAIGN TESTING

Slaagt je campagne erin je merk naar een hoger niveau te tillen? Ondervind het met Advanced Media Analytics en Communications Analytics. 

 

SOFTWARE

Wil je geen standaard onderzoek of heb je geen behoefte aan consultancy, neem contact met ons op en maak gebruik van onze methoden en technieken.

 

WIJ ZIJN

VALIDATORS

Validators heeft 100% focus op communicatieonderzoek (creatie, campagne en merk). De insights gebruiken we om je communicatie meetbaar en stuurbaar te maken. Zodat je kunt groeien. Met onderzoek naar 750 miljoen euro aan campagnes en ruim 5.000 creaties in onze benchmarks, snappen wij als geen ander waar de consument op aanhaakt. Bewust én onbewust.

Bekijk ons werk >

Stevig fundament creative testing

Ruim dertig belangrijke, internationale boeken en wetenschappelijke publicaties doorgrondden we en zeker duizend uren investeerden we om verdiepende kennis te vergaren over de werking van reclame. We bundelden onze kennis in The Fundamentals of Creation. Het is de basis voor onze creative testing.

KLANTEN WAARVOOR WE WERKEN

ROI van communicatie uitgedrukt in aandacht en emotie

Software voor online research die eenvoudig en kosteneffectief emotie en aandacht in creatie meetbaar maakt, haal je nu zelf in huis. Lees meer >>

Alles wat je moet weten over CEPs en onderzoek

Hoe kun je als merk een duurzame groei doormaken? Byron Sharp weet het, jij weet het straks haarfijn voor jouw merk… met onze begeleiding. Lees meer >>