Folder onderzoek: benut je design volledig
De reclamefolder is voor veel retailers nog steeds een belangrijk mediumtype om consumenten mee naar de winkel te trekken. Maar wat doet zo’n folder nu eigenlijk onbewust met de consument? Validators zet neurotools in om te achterhalen hoe consumenten jouw folder bekijken. Wat zien ze wel, en wat valt juist niet op?
Onderzoek in realistische setting
Tijdens ons folderonderzoek bootsen we een realistische situatie na waarin respondenten een folderpakket doorlezen. Ondertussen registreren we via eyetracking waar het oog van de respondent op valt. Op deze manier verzamelen we waardevolle informatie over de zichtbaarheid van de verschillende elementen binnen de folder. Waar nodig worden deze inzichten in het onbewuste consumentengedrag gecombineerd met kwalitatieve feedback vanuit de doelgroep om een compleet beeld te krijgen van de effectiviteit van jouw folder.
Wil je weten hoe je jouw folder optimaal benut?
Neem gerust contact op met Merel.

Merel Zandvliet
Client Consultant
06 44 07 56 06
Merel.Zandvliet@validators.nl
