Verbeter je user experience
FunnelFlow is een state of the art User Experience (UX) tool waarmee je snel, gedetailleerd inzicht krijgt in het gedrag van bezoekers van jouw digitale web of mobiele omgeving. En dat al voordat je live gaat. Wanneer je nog in het ontwerp stadium zit kun je met FunnelFlow laagdrempelig de invloed van bijvoorbeeld een nieuw design of de gebruikservaring van nieuwe functionaliteiten onderzoeken.
Dit haal je eruit:
- User journey funnel
- Clickgedrag
- Muispaden
- Duur paginabezoek
- User journey tree voor individuele inzichten.
Verbeter je user experience
FunnelFlow is een state of the art User Experience (UX) tool waarmee je snel, gedetailleerd inzicht krijgt in het gedrag van bezoekers van jouw digitale omgeving. En dat al voordat je live gaat. Wanneer je nog in het ontwerp stadium zit kun je met FunnelFlow laagdrempelig de invloed van bijvoorbeeld een nieuw design of de gebruikservaring van nieuwe functionaliteiten onderzoeken.
Dit haal je eruit:
- User journey funnel
- Clickgedrag
- Muispaden
- Duur paginabezoek
- User journey tree voor individuele inzichten

Linksboven: Percentage respondenten dat op een knop of gebied heeft geklikt.
Rechtsboven: een clickmap. Elk puntje staat voor een klik.
Onder: Een user journey funnel. De groen gestreepte gebieden laten zien op welke pagina’s bezoekers stopten met het volgen van de gewenste funnel.
Leren van ervaringen
Een gebruiksvriendelijke digitale omgeving die bezoekers weet te boeien en binden is van onmetelijk belang om een positieve gebruikservaring te creëren.
Maar hoe weet je of een nieuw design of een nieuwe feature positief door gebruikers wordt ervaren en wordt gebuikt zoals bedoeld? User Experience (UX) onderzoek is de manier om erachter te komen wat bezoekers exact in jouw digitale omgeving doen en hoe zij jouw omgeving ervaren. Op basis van goed UX onderzoek kun je een optimale gebruikservaring creëren, klanttevredenheid verhogen en bezoekers verleiden om terug te komen.
Leren van ervaringen

Linksboven: Percentage respondenten dat op een knop of gebied heeft geklikt.
Rechtsboven: een clickmap. Elk puntje staat voor een klik.
Onder: Een user journey funnel. De groen gestreepte gebieden laten zien op welke pagina’s bezoekers stopten met het volgen van de gewenste funnel.
Een gebruiksvriendelijke digitale omgeving die bezoekers weet te boeien en binden is van onmetelijk belang om een positieve gebruikservaring te creëren.
Maar hoe weet je of een nieuw design of een nieuwe feature positief door gebruikers wordt ervaren en wordt gebuikt zoals bedoeld? User Experience (UX) onderzoek is de manier om erachter te komen wat bezoekers exact in jouw digitale omgeving doen en hoe zij jouw omgeving ervaren. Op basis van goed UX onderzoek kun je een optimale gebruikservaring creëren, klanttevredenheid verhogen en bezoekers verleiden om terug te komen.
De voordelen van FunnelFlow
- Gebruiksvriendelijk: je hoeft enkel een link naar de vragenlijst met de FunnelFlow opdracht te delen.
- FunnelFlow kan volledig stand alone worden ingezet, maar kan ook ingebed worden in bestaande survey software. Ook is het mogelijk om gebruik te maken van de geïntegreerde survey software.
- Verzamel makkelijk data van grote groepen mensen om zowel kwantitatieve als kwalitatieve inzichten te krijgen in de user experience van jouw omgeving.
- Simpele filter- en splitsingsopties.
- Sla jouw analyses op in de FunnelFlow omgeving, zodat je ze makkelijk terug kunt vinden.
- Grafieken en visuals in eigen huisstijlkleuren en makkelijk te delen vanuit de online omgeving.
Zelf aan de slag met FunnelFlow
Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen, of wil je zelf direct aan de slag met FunnelFlow?
Aarzel dan niet en neem contact op met Jelmer Wit, via 06 42 06 38 52 of Jelmer.Wit@validators.nl
tip: Bekijk ook onze Joinby case!
Zelf aan de slag
Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen, of wil je zelf direct aan de slag met FunnelFlow?
Aarzel dan niet en neem contact op met Jelmer Wit, via 06 42 06 38 52 of Jelmer.Wit@validators.nl
tip: Bekijk ook onze Joinby case!