De kracht van kwali + kwanti

 

Nieuwe producten ontstaan vaak vanuit passie en een diepgewortelde overtuiging. Succesvolle nieuwe producten ontstaan vanuit een goed idee dat slim en grondig is getest en geoptimaliseerd. Om je hierbij te helpen bundelen Validators en Beautiful Lives hun krachten in een pragmatische onderzoeksoplossing: IdeaCheck. 

Met IdeaCheck valideer je een concept of uiting op kwantitatieve wijze en verrijk je data met een diepgaande kwalitatieve analyse. De take-outs zijn grondig en concreet. Het is een unieke manier om snel en kosteneffectief informatie te halen. 

 

 

De kracht van kwali + kwanti

Nieuwe producten ontstaan vaak vanuit passie en een diepgewortelde overtuiging. Succesvolle nieuwe producten ontstaan vanuit een goed idee dat slim en grondig is getest en geoptimaliseerd. Om je hierbij te helpen bundelen Validators en Beautiful Lives hun krachten in een pragmatische onderzoeksoplossing: IdeaCheck.  

Met IdeaCheck valideer je een concept of uiting op kwantitatieve wijze en verrijk je data met een diepgaande kwalitatieve analyse. De take-outs zijn grondig en concreet. Het is een unieke manier om snel en kosteneffectief informatie te halen.

 

 

          VERBETER JE CONCEPT

We valideren je concept of uiting op kwantitatieve wijze en verrijken de data met een diepgaande kwalitatieve analyse. We combineren inzichten uit een vier keer grotere steekproef met de individuele inzichten van respondenten die een specifiek profiel hebben.

Je kunt IdeaCheck inzetten voor het testen van:

    • Communicatie-uitingen
    • Concepten
    • Commercials
    • Online prototypes

 

 

‘Elk onderzoek dat wij uitvoeren resulteert altijd in concrete, gevalideerde key take-outs om jouw communicatie of concept beter te maken.’

 

 

 

 

 

VERBETER JE CONCEPT

We valideren je concept of uiting op kwantitatieve wijze en verrijken de data met een diepgaande kwalitatieve analyse. We combineren inzichten uit een vier keer grotere steekproef met de individuele inzichten van respondenten die een specifiek profiel hebben.

Je kunt IdeaCheck inzetten voor het testen van:

    • Communicatie-uitingen
    • Concepten
    • Commercials
    • Online prototypes

 

 

‘Elk onderzoek dat wij uitvoeren resulteert altijd in concrete, gevalideerde key take-outs om jouw communicatie of concept beter te maken.’

DIT LEVERT HET JE OP

  • Significante inzichten in de communicatie-effectiviteit uit kwantitatief onderzoek met diepgaande inzichten uit kwalitatief onderzoek.
  • Inzichten uit een vier keer grotere steekproef gecombineerd met individuele diepgaande inzichten van respondenten die een specifiek profiel of mening hebben.
  • De IdeaCheck geeft drie keer zo snel inzicht tegen 75% van de prijs.
  • We maken gebruik van 12 verschillende technieken om de best passende inzichten te geven om jouw idee te checken.

 

 

DIT LEVERT HET JE OP

  • Significante inzichten in de communicatie-effectiviteit uit kwantitatief onderzoek met diepgaande inzichten uit kwalitatief onderzoek.
  • Inzichten uit een vier keer grotere steekproef gecombineerd met individuele diepgaande inzichten van respondenten die een specifiek profiel of mening hebben.
  • De IdeaCheck geeft drie keer zo snel inzicht tegen 75% van de prijs.
  • We maken gebruik van 12 verschillende technieken om de best passende inzichten te geven om jouw idee te checken.

“De geïntegreerde aanpak van de IdeaCheck van twee specialistische partijen zorgt ervoor dat we strategische inzichten gekregen hebben die meteen ook onderbouwd waren met cijfers. Zo kun je veel sneller stappen zetten.”

Monique Koolhaas

Senior Strategy & Marketing Director , a.i. AS Watson

Joris van der Zwan

Joris van der Zwan

Client consultant

Heb je een vraag over IdeaCheck? Neem dam vrijblijvend contact met me op.

 

m. 06 25 38 99 83

e. Joris.vanderzwan@validators.nl