Selecteer een pagina

Innovatie

Custom made
Innovatie is onze motor. Daarom hebben wij een Innovatie Lab met een eigen ontwikkelteam. Validators is ontstaan vanuit de behoefte om bij ieder merk- en communicatievraagstuk een passende oplossing te bieden. Elke klant heeft zijn eigen specifieke vragen, wij hebben een dedicated team met passende oplossingen. Dagelijks zijn ze bezig met vernieuwingen en tailor made oplossingen. Zit je met een afwijkend vraagstuk of wil je verder kijken dan de gebaande paden, dan denken wij graag met je mee.

Wetenschap en marktonderzoek gaan hand in hand
We hebben een gesponsorde promovendus-plek met de VU Amsterdam en zijn samen het Institute for Brand Analytics gestart. Dit programma loopt in ieder geval tot 2022.

Om te innoveren vanuit de wetenschap werken we nauw samen met universiteiten in Berlijn, Barcelona, Utrecht en Amsterdam. In de afgelopen jaren hebben we verschillende software tools ontwikkeld die complexe vraagstukken pragmatisch meetbaar maken, zoals:

  • Impliciete Respons Tools (IAT)
  • Emotie meten in RTV en online video (Valueflow 2.0)
  • Eyecoding – online simulatie van kijkgedrag
  • Communication Analytics – Marketing mixed modeling media-effectiviteit
  • Marktpositie modeling op basis van Category Entry Points (CEPs)
  • Facial coding – emotie op basis van gezichtsexpressie (A.I.)
  • Eyetracking

Complexe vraagstukken vragen om innovatie aanpak
Of je nu op zoek bent naar innovatie in shopper-onderzoek, Impliciete Associatie Testing of merkonderzoek, we denken graag met je mee. Validators is een volwaardig adviespartner. Onze klanten zijn altijd het vertrekpunt van innovatie. We staan open voor elk vraagstuk en komen altijd met een oplossing. Samen zijn we op weg naar het onderzoek van de toekomst.

Erik Prins

Erik Prins

Managing Partner

020 -716 3775

Erik.Prins@validators.nl