Selecteer een pagina

MERK & CAMPAGNE

Brandtracking voor de actuele mindset bij jouw merk

De waarde van je merk fluctueert constant. Het maakt je werk als marketeer of analist dynamisch en kleurrijk. Juist omdat je merk zich steeds blijft ontwikkelen, wil je er wel grip op houden. Data helpt je daarbij. Door brandtracking-onderzoek te doen, zie je in een oogopslag hoe je merk zich door de tijd ontwikkelt en kun je tijdig bijsturen. Daarnaast wordt ook voorkeur, overweging, bezoekintentie en de kennis over het merk gemeten.

Belangrijk element in onze brandtracker is de focus op de behoeften van je klant. Hierdoor kan de stem van je klant tot diep in je organisatie doordringen. Zo inspireer je alle medewerkers om vanuit deze klantbehoefte te werken. Aanvullend bieden we ook een Implicit Association Test aan en kunnen we heel nauwkeurig meten wat er via social wordt gezegd over je merk.

Hoe effectief is je campagne?

Als marketeer wil je uiteraard weten of je campagne en het geïnvesteerde mediabudget een succes is geweest. Wij meten het effect voorafgaand en na afloop van de campagne op elementen als merk, herkenning uiting en de boodschap (zie ook: pre- & posttesting). Je kunt ook kiezen voor een meer uitgebreide variant waarbij we wekelijks de effecten van je campagne meten op meerdere KPI’s. Voor een kleinere campagne is een ad hoc effectonderzoek perfect voor het bepalen van de invloed van de campagne op je doelgroep. Voor het tracken van campagnes year around, bieden we continue effectonderzoek via een Campaign Tacker, zodat je de campagnes onderling goed kunt vergelijken.

Voordelen:

  • Altijd up-to-date kennis van de status van je merk
  • Bovenstaande onderzoeken kunnen ook perfect gecombineerd worden in een Brand & Campaign Tracker.

Meer weten?

Bart Massa

Bart Massa

Business Manager

06-30 40 42 97
Bart.Massa@validators.nl