MERKONDERZOEK

HOE LAAT JIJ JE MARKTAANDEEL GROEIEN?

 

Validators biedt een alternatief voor dure brand trackers. Of het nu gaat om CEPs-onderzoek of een old skool brand tracker: door eenvoud in datavisualisatie weet jij in een oogopslag wat je moet doen om aan marktaandeel te winnen. Automatisering van het onderzoeksproces en slimme keuzes in aanpak maken het betaalbaar. Zeker in onzekere tijden.

Strategische merkvoering gaat verder dan het meten van bekendheid, voorkeur en overweging. Met gevalideerd wetenschappelijk merkonderzoek helpen we je de stap te maken van merkbekendheid naar marktpositie. Met inzichten uit het merkonderzoek van Validators begrijp je waar kansen liggen. Wat we je bieden:

  • Inzicht in merkbekendheid en (mentaal) marktaandeel
  • Concurrentiepositie en groeimogelijkheden
  • Strategische haakjes voor briefings aan derden
  • Flexibiliteit in het meenemen aanvullende vragen
  • Een dedicated consultant die altijd met je mee denkt

 

 

Wil je meer weten over de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op:

Jelmer Wit
06 42 06 38 52
Jelmer.Wit@validators.nl

LEER IN 12 MINUTEN HOE JIJ CEPS INZET OM JE BRAND TE BOOSTEN

In deze video vertellen Marceline Veen en Bart Massa je in 12 minuten precies wat je kunt doen om marktpositie te bepalen door slim merkonderzoek. Zodat je kunt groeien in (mentaal) marktaandeel.

Merkonderzoek met basis in wetenschap

We bieden een totaalprogramma met daarin impliciet merkassociatie-onderzoek, CEPs-onderzoek en meer. Daarnaast vormen we samen met VU Amsterdam het Institute for Brand Analytics voor een wetenschappelijke toevoeging, bijvoorbeeld door te kijken naar Brand Relevance in Category (BRiC).

Door flexibel onderzoek op maat maken we de voortgang van je merk inzichtelijk. Om tegemoet te komen aan de vele verschillende wensen bieden wij een omvangrijk research framework.

Heb je vragen over merkonderzoek? Neem dan contact op met Marceline.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LUISTER ONZE PODCAST OPMERKELIJK

Iedere maand voorzien Joris en Bart je van leuke merkinzichten en actuele cases in onze podcast Opmerkelijk.

Je luistert ‘m hier!

 

Lees ook eens ons artikel over CEPs-onderzoek dat we samen met Global deden voor Sky Radio.