MERKONDERZOEK
HOE LAAT JIJ JE MARKTAANDEEL GROEIEN?
Validators biedt een alternatief voor dure brand trackers. Of het nu gaat om CEPs-onderzoek of een old skool brand tracker: door eenvoud in datavisualisatie weet jij in een oogopslag wat je moet doen om aan marktaandeel te winnen. Automatisering van het onderzoeksproces en slimme keuzes in aanpak maken het betaalbaar. Zeker in onzekere tijden.
Strategische merkvoering gaat verder dan het meten van bekendheid, voorkeur en overweging. Met gevalideerd wetenschappelijk merkonderzoek helpen we je de stap te maken van merkbekendheid naar marktpositie. Met inzichten uit het merkonderzoek van Validators begrijp je waar kansen liggen. Wat we je bieden:
- Inzicht in merkbekendheid en (mentaal) marktaandeel
- Concurrentiepositie en groeimogelijkheden
- Strategische haakjes voor briefings aan derden
- Flexibiliteit in het meenemen aanvullende vragen
- Een dedicated consultant die altijd met je mee denkt
Wil je meer weten over de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op:
Merkonderzoek met basis in wetenschap
We bieden een totaalprogramma met daarin impliciet merkassociatie-onderzoek, CEPs-onderzoek en meer. Daarnaast vormen we samen met VU Amsterdam het Institute for Brand Analytics voor een wetenschappelijke toevoeging, bijvoorbeeld door te kijken naar Brand Relevance in Category (BRiC).
Door flexibel onderzoek op maat maken we de voortgang van je merk inzichtelijk. Om tegemoet te komen aan de vele verschillende wensen bieden wij een omvangrijk research framework.
Heb je vragen over merkonderzoek? Neem dan contact op met Marceline.