Selecteer een pagina

NIEUWS

Gezocht: Junior Research Consultant

Vanwege onze snelle groei zijn wij op zoek naar een enthousiaste Junior Research Consultant die onze onderzoeksprojecten in goede banen komt leiden. In deze functie voer je onderzoeken uit en adviseer je onze klanten over de effectiviteit van communicatie. Je hebt...

Je merk laten groeien via CEPs

Hoe meer je merk top-of-mind is, hoe eerder consumenten aan je merk zullen denken in potentiële koopsituaties. En hoe meer consumenten aan je merk denken, hoe groter de kans dat ze vervolgens overgaan tot koop. Het is daarom uiterst belangrijk – als je als...

Distinctive Assets Carrousel: wegens succes herhaald

Het tweaken van je campagnes is dagelijkse kost voor je. Het verhogen van de effectiviteit is daarbij je hoogste doel. Daarom monitor je continu je kanalen en je reach, maar je wilt natuurlijk ook weten welke merkelementen het nu goed doen voor de perceptie van je...

VU en Validators starten Institute for Brand Analytics

VU en Validators starten Institute for Brand Analytics Onder de noemer Institute for Brand Analytics bundelen de Vrije Universiteit Amsterdam en Validators krachten op het gebied van brand analytics. De komende vier jaar onderzoeken ze gezamenlijk welke...

Happy New Brand!

Rebranding Validators: be in the know Opening nieuw kantoor Moonlander Yes, we hebben een rebranding doorgevoerd! In negen jaar zijn we uitgegroeid tot volwaardig insights bureau voor communicatie. Je kent ons natuurlijk van het blenden van neuro- en data science,...

Neem jij op 15 november een kijkje in het Virtual Reality Lab?

Neem jij een kijkje in het Virtual Reality Lab? Ben jij dagelijks bezig met het optimaliseren van je verpakkingen? Breng dan op 15 november een bezoek aan het Virtual Reality Lab van de University of Twente. Dit is een unieke omgeving waarin men de laatste...

[Column] Emotie niet de belangrijkste driver van campagnes

...HET IS DE BENZINE Deze column verscheen op maandag 1 oktober op Nederlands MediaNieuws. Emotie en reclame: een gouden combi. Neuropsychologen vertellen ons al decennialang wat de effecten zijn van emotie op het onthouden van een commercial. Ook Les...

Sander Gaalman nieuwe Senior Research Consultant bij Validators

Sander Gaalman is op 1 augustus gestart als Senior Research Consultant bij onderzoeksbureau Validators. Hij neemt een bulk aan research ervaring mee, opgedaan bij grote merken in de telecom & mediasector als Ziggo en KPN. Ook in zijn nieuwe functie bij...

Bart Massa in managementteam Validators

Bart Massa in managementteam Validators Vanaf heden is Bart Massa toegevoegd aan het managementteam van Validators. Massa is hiermee het derde MT-lid, naast Erik Prins en Martin Leeflang. Validators is voorloper in innovatief onderzoek om reclame,...

[Column] De toekomst van merkonderzoek in vijf woorden

Op LinkedIn kwam ik een pakkende blog tegen van Frans van Houten (CEO Philips) over de ontwikkelingen in de gezondheidszorg. In vijf woorden vatte Van Houten de toekomst van de gezondheidszorg samen, waardoor het – samen met het feit dat het geschreven is vanuit het...

[Column] Gaan wij te ver?

De wetenschappers Hütter en Sweldens publiceerde onlangs in hun spraakmakende onderzoek (Research of Consumer Research, februari 2018) dat positieve/aantrekkelijke beelden voor een zodanig feel-good-gehalte bij consumenten zorgen, dat zij niet meer in staat zijn om...

[Column] Brandtracker burn-out

De laatste tijd maak ik het steeds vaker mee; een groepje verslagen marketeers die mij met glazige ogen aankijken als ze hun merkcijfers van het afgelopen jaar laten zien. Het hele jaar vette campagnes gevoerd, met verschillende flights en goede...

We hebben gewonnen! Marktonderzoekbureau van het jaar

Wij zijn onwijs trots en blij dat wij de MOAward voor ‘Marktonderzoekbureau van het jaar 2015’ hebben mogen ontvangen. Deze onderscheiding is naast het fantastische feest een glanzende kers op onze taart. Met een team van 20 enthousiaste collega’s werken wij elke dag...