Meet kijkgedrag 100% natuurgetrouw

EyeCoding

De oplossing voor online eyetracking

Met onze in house ontwikkelde EyeCoding techniek meet je impliciet wat het effect is van het (kort) tonen van je creatie. In het dagelijks leven hebben consumenten vaak slechts twee seconden om je uiting in zich op te nemen. Door kijkgedrag te achterhalen en te testen wat aanschouwers kunnen terugspelen na een kort contactmoment met je creatie, kun je de uiting snel optimaliseren. Eyecoding is in te zetten voor het testen van een brochure, folder, flyer, tijdschrift, advertentie of brief. De software is nu ook als SaaS tool beschikbaar.

De voordelen van EyeCoding:

  • Bewezen impliciete meetmethode.
  • Respondenten nemen deel in hun eigen vertrouwde (thuis)omgeving.
  • Kwantitatieve aanpak, minimaal N=150, waardoor deep dives eenvoudig te maken zijn.

Pragmatische handvatten om je uiting te optimaliseren

EyeCoding software van Validators stelt je in staat om heel praktisch aan de slag te gaan met het optimaliseren van je uiting. Door heatmaps, aandacht percentages en kijktijden weet je precies welke elementen van je uiting de aandacht weten te trekken en vast te houden.

Hiernaast een case van Nespresso die goed laat zien hoe dit in zijn werk gaat. De volledige demo kun je hier aanvragen.

Benieuwd naar wat EyeCoding voor je OOH-uiting kan doen? Bekijk het hier.

 

 

Wil je meer weten over onze EyeCoding software en de mogelijkheden voor in house gebruik?

Neem dan vandaag nog contact op met Josephine.Kieft@validators.nl