Selecteer een pagina

‘MEMORIES ARE DEFINED BY THE COMPANY THEY KEEP’
– Jenni Romaniuk –

Slechts 5% van ons gedrag is bewust gedrag. Het achterhalen van het onbewuste gedrag van je doelgroep is daarom essentieel. Wij duiden de onbewuste én bewuste perceptie van je campagne en merk. Zodat jij weet welke boodschap landt, en waar je op moet sturen.

Welke onderzoeksvraag je ook hebt, het draait altijd om het aanhaken, prikkelen en verleiden van je consument. Zodat je een duurzame relatie kunt opbouwen.

Wij helpen je een flink eind op weg.  Jij hoeft slechts te finetunen.

PRE- & POSTTESTING

Ontdek de sterktes en de zwaktes van je uiting. Zo zorg je ervoor dat je alles uit je campagne haalt.  Lees meer >>

USABILITY

Verleid je bezoeker tot meer conversie. Bepaal hoe je het succes van je website kunt verhogen. Lees meer >>

MERK & CAMPAGNE

Hoe ontwikkelt je merk zich? Breng voorkeur, overweging, bezoekintentie en kennis over je merk voor jezelf in kaart. Lees meer >>

RETAIL & VERPAKKING

Je verpakking bepaalt voor een groot deel of je product wordt gekocht. Hoe effectief is je verpakking? Lees meer >>