Selecteer een pagina

PRE- & POSTTESTING

Verbeter je uiting en vergoot het effect

Ruim de helft van het effect van je campagne wordt bepaald door de kwaliteit van je uiting.Dit is zelfs van groter belang dan de gekozen media-inzet. Logisch dus dat je ‘m vooraf laat testen en achteraf nog eens grondig evalueert! Wij hebben veel ervaring met het doorlichten van campagnes. Dit doen we dagelijks voor buitenreclame, televisie, radio, folder, print en online banners. We leggen daarmee de sterke en zwakke punten van de uiting bloot, en geven concreet advies over wat je nog kunt verbeteren.

Je voordelen:

  • Onderzoekstrajecten voor elk budget
  • De mogelijkheid om te testen binnen 3 werkdagen.
  • Geen tijdsdruk? Aantrekkelijker tarief.

Heb je er al eens aan gedacht om je pretest te combineren met een CEP-onderzoek?
Bekijk de voordelen.

Bart Massa

Bart Massa

Business Manager

06-30 40 42 97
Bart.Massa@validators.nl