Meld je merk aan voor de Distinctive Assets Carrousel

door | sep 6, 2018 |

Welk van je Distinctive Assets is even sterk als het Duracell-konijn?

Stel, je twijfelt over de herkenbaarheid van je logo-kleur. Verbinden consumenten deze wel aan je merk? Of zien ze de kleur als kenmerk voor je categorie? Belangrijke informatie om boven tafel te krijgen. Eigenlijk wil je überhaupt inzicht in de best werkende merkelementen voor je communicatie. De oplossing: deelname aan de Distinctive Assets Carrousel van Validators.

De Distinctive Assets Carrousel is een nieuw onderzoek op basis van het boek Building Distinctive Brand Assets van Jenni Romaniuk. Samen met tal van andere merken nemen we de verschillende assets van je merk onder de loep. Zo kom je erachter hoe bekend en uniek je assets zijn. We starten medio oktober.

Veel gevraagde assets zijn:

De kleur…… …………. ……………. ……………. De stijl

De stem van de voice-over​………………… Het sound-logo

Het beeldmerk van het logo​………………..De slogan

De muziek………………… …. ……….. ……… . Het lettertype​

Kostenefficiënt

Kosten per asset: €950,-
Jij doet toch ook mee?
Meld je merk voor 7 oktober aan bij Yannick Luca via 06-38 54 67 49 of yannick.luca@validators.nl
Yannick Luca

Yannick Luca

Business Consultant