Seminar: ‘Gegarandeerd 20% meer conversie op je uiting!’

Op dinsdag 26 juni verzorgen reclamebureau Martin and Lewis en onderzoeksbureau Validators, een seminar getiteld: ‘Gegarandeerd 20% meer conversie op je uiting!’

Marketingtermen worden steeds hipper en we moeten allemaal aan de AI, growth hacking, marketing automation en andere internationale begrippen. Maar hoe staat het eigenlijk met de kwaliteit van de gemiddelde reclame-uiting?

Wordt er nog op een normale manier getest en gemeten? En wordt er vervolgens ook daadwerkelijk iets gedaan met de bevindingen? Want Convertiser 2.0 Pro klinkt mooi, maar is de zoveelste tool die (bijna) alles kan meten.

Op dinsdag 26 juni gaan Bart Massa, business director van marktonderzoekbureau Validators, en Marco Huisman, creatief directeur van marketingbureau Martin and Lewis, dieper in op al jouw vragen en geven tips voor effectieve creatie. In gewoon Nederlands, met heldere voorbeelden en in een tempo waar niemand van buiten adem raakt.

Mis het niet! Je kunt je hier aanmelden.