SWOCC Workshop Brand Metrics (deel 2)

door | sep 11, 2018 | 0 Reacties

Voor de tweede keer dit jaar is Validators de trotse host van de SWOCC workshop Brand Metrics. Tijdens deze sessie op 9 oktober gaan we verder waar we in juni gebleven waren: de essentie van het meten van je merk. Hoe je merk door je doelgroep wordt waargenomen is essentieel. Maar het selecteren van de juiste knoppen is een enorme uitdaging voor marketeers. Want er zijn er steeds meer metrics die de aandacht vragen. Welke daarvan zijn ├ęcht belangrijk? Deze en andere vragen komen aan de orde tijdens deze sessie.

Daan Muntinga zal de workshop aftrappen met theoretische inzichten uit SWOCC publicatie 74 Brand metrics that matter, de publicatie die hij samen met Stefan Bernritter eind 2017 uitbracht. De theorie zal vervolgens worden aangevuld met inzichten en ervaringen uit de praktijk, gepresenteerd door twee praktijkprofessionals.

Wil je hierbij zijn?

Validators mag een paar relaties meenemen. Heb je interesse? Stuur dan een mailtje naar hilde.doting@validators.nl

Let wel: op = op.

Lees het verslag van de vorige workshop Brand Metrics hier terug.

Programma

13.30 Ontvangst
14.00 Aanvang programma
17.00 Borrel

Locatie: Validators, Johan van Hasseltweg 39C, Amsterdam.