ROI van communicatie uitgedrukt in aandacht en emotie.

Software voor online research die eenvoudig en kosteneffectief emotie en aandacht in creatie meetbaar maakt.

ROI van communicatie uitgedrukt in aandacht en emotie.

Software voor online research die eenvoudig en kosteneffectief emotie en aandacht in creatie meetbaar maakt.

Vanaf €1,50 per complete

Intuïtief emotie meten

Met ValueFlow achterhaal je eenvoudig de emotionele waardering van je RTV-commercial. Al mogelijk binnen 24 uur.

Lees meer >>

FacialCoding + A.I

EmotionFlow is de enige online neuro tool die emotionele beleving van creatie meet in de natuurlijke omgeving.

Lees meer >>

Online eyetracking

Wil je écht online meten waar men naar kijkt? Met 100% nauwkeurigheid meten we het kijkgedrag van je doelgroep.

Lees meer >>

User Experience optimalisatie

Laagdrempelig en eenvoudig een nieuw design of gebruikservaring testen nog voor live-gang.

Lees meer >>

Intuïtief emotie meten

Met ValueFlow achterhaal je eenvoudig de emotionele waardering van je RTV-commercial. Al mogelijk binnen 24 uur.

Lees meer >>

FacialCoding + A.I

EmotionFlow is de enige online neuro tool die emotionele beleving van creatie meet in de natuurlijke omgeving.

Lees meer >>

Online eyetracking

Wil je écht online meten waar men naar kijkt? Met 100% nauwkeurigheid meten we het kijkgedrag van je doelgroep.

Lees meer >>

EyeCoding

EyeCoding zet je in om te bepalen wat de attentiewaarde van je OOH, folder of verpakking is. Kijkgedrag en snelheid van kijkgedrag is een belangrijke factor in het bepalen van de impact van je uiting. Samen met een online survey geven we je inzichten voor het verhogen van je effectiviteit.

 

  • Resultaten vertaald in mock-up, voor gemiddeld 20% meer effect. 
  • Brengt 100% het natuurgetrouwe kijkgedrag in kaart.
  • Pragmatische handvatten om de uiting te optimaliseren.
  • Intuïtieve tool die respondenten in het comfort van hun eigen huis  gebruiken. 

EmotionFlow

EmotionFlow combineert A.I. en Facial Coding, om zo heel nauwkeurig de emotionele beleving van je content te meten. Of het nu gaat om tv-commercials, online video’s, speeches of banners, je test ze nu snel en eenvoudig.

  • Benchmark performance.
  • A/B testing.
  • Voorspel performance in diverse doelgroepen.
  • Integratie met een pre-test vragenlijst.
  • Ook als stand alone tool in te zetten (zonder vragenlijst)
  • Bepaal zelf wanneer je creatie-test live gaat.

 

    ValueFlow

     

    Test de positieve en negatieve emotionele beleving van je creatie met ValueFlow. Je ziet in één oogopslag het verschil in emotionele waardering op jouw content binnen elke mogelijke doelgroep. Ongeacht of deze doelgroep al bekend is of niet. Of  je nu splitst op non-users, light-users en heavy-users, of bijvoorbeeld op leeftijd, geslacht of politieke voorkeur. Iedere deep dive is mogelijk. 

    • Bepaal  zelf wanneer je onderzoek start.
    • Direct inzicht in je resultaten, zodat je ze meteen omzet in acties.
    • Statistisch hoogwaardige analyse.
    • Lage kosten: €1,50 per complete.
    • Te integreren in alle survey software.

    JE VERKEERT IN GOED GEZELSCHAP

    “Sinds 2019 integreren we ValueFlow en Eyecoding in communicatieonderzoek in België. Onze klanten reageren erg enthousiast. Brussels Airport zag meteen de meerwaarde van deze tools. Hun reclamebureau vond het een verademing: ‘Eindelijk inzichten uit een posttest waarmee we echt aan de slag kunnen’. ”

    Johan Schockaert,

    Managing Partner at DataSynergy

    LET’S TALK

    Wil je meer weten over onze software?

    Neem dan contact op met Joris van der Zwan of 06 25 38 99 83.