Selecteer een pagina

ValueFlow

In de wetenschap dat je je euro’s maar één keer kunt uitgeven en het feit dat creatie voor zo’n 70% de effectiviteit van jouw campagne bepaalt, is het pre-testen van een TVC de meest waardevolle investering die je aan de vooravond van je campagne kan doen.

Emotie als graadmeter voor succes
In creatie testen is de hoofdrol weggelegd voor emotie. Onderzoek laat zien dat positieve emotie zorgt voor het vrijkomen van dopamine, wat op haar beurt er weer voor zorgt dat het geheugen van consumenten wordt geactiveerd. Met andere woorden: een emotioneel geladen televisiecommercial heeft een veel grotere kans om onthouden te worden.

Pragmatisch inzicht in effect van de campagne
Het meten van positieve emotie doen wij middels onze in house ontwikkelde methode ValueFlow. Hierbij geven respondenten op intuïtieve wijze, realtime aan hoe zij jouw commercial emotioneel waarderen. Zo achterhaal je op zowel seconde- als scène-niveau wat de kwaliteit van jouw TVC is en heb je concrete handvatten om te optimaliseren. Onze benchmarks en mogelijkheid tot splitsen helpen je daarnaast om de commercial af te zetten tegen anderen. Waar gewenst zoomen we nog dieper in op verschillende doelgroepen. En dat alles – indien nodig  – binnen 24 uur.

Bekijk onderstaande video en leer in twee minuten wat de techniek voor jouw onderzoek kan doen.

Interesse in ValueFlow? Neem dan vrijblijvend contact op met Joris.

Joris van der Zwan

Client Consultant

Voordelen ValueFlow 2.0:
*Snelheid: resultaten mogelijk binnen 24 uur
*Uitsplitsing relevante doelgroepen
*ValueFeedback
*Wearin en wearout effect in kaart
*Al vanaf €1350,-