DIY TOOL VOOR MARKETING EN RESEARCH PROFESSIONALS

                                                                                                                                          ENG / NL

Wil je dieper inzicht in de emotionele beleving van je content, maar heb je geen tijd om met bureaus te schakelen? Of wil je gewoon zelf aan de slag met rijke data, omdat je liever je eigen conclusies trekt? Dat kan nu eenvoudig door Validators’ succesproduct ValueFlow zelf in huis te halen! 

 

Validators is in 2009 opgericht vanuit de behoefte naar tools en technieken die nog niet beschikbaar waren in de markt. We gingen ze zelf ontwikkelen om merken te helpen hun marketing en communicatie stuurbaar en meetbaar kunnen maken. Het leverde ons tweemaal een Esomar-nominatie op. Ook wonnen we de MOAward voor Onderzoeksbureau van het Jaar. Ook nu nog investeren we 25% van ons budget in innovatie en  tools. ValueFlow heeft zich bewezen als dé slimme en kostenefficiënte tool om snel de emotionele beleving van content te achterhalen. ValueFlow meet de waardering moment to moment. Heb je de beleving scherp, dan kun je optimaliseren en het effect vergroten.

 

 

DIY TOOL VOOR MARKETING EN RESEARCH PROFESSIONALS

Wil je dieper inzicht in de emotionele beleving van je content, maar heb je geen tijd om met bureaus te schakelen? Of wil je gewoon zelf aan de slag met rijke data, omdat je liever je eigen conclusies trekt? Dat kan nu eenvoudig door Validators’ succesproduct ValueFlow zelf in huis te halen! 

Validators is in 2009 opgericht vanuit de behoefte naar tools en technieken die nog niet beschikbaar waren in de markt. We gingen ze zelf ontwikkelen om merken te helpen hun marketing en communicatie stuurbaar en meetbaar kunnen maken. Het leverde ons tweemaal een Esomar-nominatie op. Ook wonnen we de MOAward voor Onderzoeksbureau van het Jaar. Ook nu nog investeren we 25% van ons budget in innovatie en  tools. ValueFlow heeft zich bewezen als dé slimme en kostenefficiënte tool om snel de emotionele beleving van content te achterhalen. ValueFlow meet de waardering moment to moment. Heb je de beleving scherp, dan kun je optimaliseren en het effect vergroten.

 

 

 

DIT HAAL JE ERUIT

Scene-to-scene
Krijg precies scherp welke scène werkt, en welke verbetering behoeft.
Doelgroep
Met een grote steekproef zoom je makkelijk in op behoeftes van jouw optimale doelgroep.
Benchmarking
Vergelijk je uitingen met de Validators benchmark en bouw je eigen benchmark op.
Mediabesteding
Bekijk wat bijvoorbeeld NPO1 kijkers willen zien ten opzichte van RTL-kijkers.
A/B testing
Welke variant van je content sluit aan bij de emotionele beleving van je doelgroep?
Data filteren
Filter op doelgroep: Tesla-rijder vs. Mercedes-rijder, PvdA-stemmer vs. D66-stemmer…
Performance
Op basis van kwaliteit creatie en de mediadruk een voorspelling doen over de herkenning.
Analyses
Krachtige, statistische analyse op de data. ValueFlow is wetenschappelijk gevalideerd.

DE VOORDELEN VAN VALUEFLOW DIY

 

  • Bepaal  zelf wanneer je onderzoek start.
  • Direct inzicht in je resultaten, zodat je er meteen mee aan de slag kunt.
  • Statistisch hoogwaardige analyse.
  • Lage kosten: €1,50 per complete
  • Te integreren in alle survey software.

DE VOORDELEN VAN VALUEFLOW DIY

 

  • Bepaal zelf wanneer je onderzoek start.
  • Direct inzicht in je resultaten, zodat je er meteen mee aan de slag kunt.
  • Statistisch hoogwaardige analyse.
  • Lage kosten: €1,50 per complete
  • Te integreren in alle survey software.

EMOTIONELE WAARDERING PER SECONDE 

Voorspeller van campagne-effectiviteit

Je content heeft emotie nodig om tot breaktrough en engagement te komen. Mensen moeten je uiting en boodschap opmerken in de informatiestroom die ze dagelijks te verwerken krijgen. En het is belangrijk om mensen ook te raken met je content, want dat versterkt de engagement. Daarmee treedt ValueFlow op als de voorspeller van het succes van je content.

Positieve waardering invloed op overall ad-liking
Onderzoek heeft verder uitgewezen dat positieve emotie in ValueFlow samenhangt met de belangrijkste voorspeller van een succesvolle campagne: ‘overall ad-liking’. Positieve waardering in Valueflow heeft ook invloed op ‘brand liking’, ‘call-to action’, en ‘brand recall’.

JE EIGEN CONTENT KENNISPLATFORM

Benut nu de kans om zelf te benchmarken

We hebben de tool zelf al ruim 2.500 keer ingezet voor het testen van visuele en auditieve content. Denk daarbij aan tv-commercials, speeches, radio-commercials en online video’s. Daarmee hebben we een solide benchmark opgebouwd waar ook jij gebruik van kunt maken als je start met ValueFlow.

Al je insights op één plek
En als je dan zelf aan de slag gaat met ValueFlow, dan bouw je meteen een eigen kennisplatform op. Je hebt altijd toegang tot eerdere testen en binnen ons online portal heb je alle informatie op een plek ontsloten.

EFFECTIEF BEREIK  DOELGROEP

 

Met ValueFlow zie je in één oogopslag het verschil in emotionele waardering op jouw content binnen elke mogelijke doelgroep. Ongeacht of deze doelgroep al bekend is of niet. Of  je nu splitst op non-users, light-users en heavy-users, of bijvoorbeeld op leeftijd, geslacht of politieke voorkeur. Iedere deepdive is mogelijk. Hiermee ligt ValueFlow ook meteen aan de basis van betere mediabesteding.

EFFECTIEF BEREIK DOELGROEP

 

Met ValueFlow zie je in één oogopslag het verschil in emotionele waardering op jouw content binnen elke mogelijke doelgroep. Ongeacht of deze doelgroep al bekend is of niet. Of  je nu splitst op non-users, light-users en heavy-users, of bijvoorbeeld op leeftijd, geslacht of politieke voorkeur. Iedere deepdive is mogelijk. Hiermee ligt ValueFlow ook meteen aan de basis van betere mediabesteding.

 

 

“Sinds 2019 integreren we ValueFlow en Eyecoding bij communicatie-onderzoek in België. Onze klanten reageren hier zeer enthousiast op. Brussels Airport zag direct de meerwaarde van deze tools. Hun reclamebureau vond het een verademing: ‘Eindelijk insights uit een post-test waar we écht mee aan de slag kunnen’.”

Johan Schockaert,

Managing Partner bij DataSynergy

VRAAG MEER INFORMATIE AAN

 

Wil je eens verder praten over de mogelijkheden van deze ValueFlow-tool? Vul dan snel onderstaand formulier in. Je kunt ook altijd bellen met Joris van der Zwan via 06 25 38 99 83.