Werken bij…

 

Bij Validators streven we ernaar om iedere dag meer te weten te komen over merkcommunicatie. Hoe maak je de meest effectieve creatie, hoe voedt deze je campagne en waardoor gaat je merk echt groeien? Deze vragen beantwoorden we met (neuro)onderzoek. Dat is waar we goed in zijn. We gaan harder lopen van innovatieve tools en slimme datacombinaties. We hebben de leukste klanten van de wereld. We zijn een jong team van data crunchers, innovators en brand lovers. 35 stuks in totaal. And counting.

Maak kennis met Validators.

Werken bij…

Bij Validators streven we ernaar om iedere dag meer te weten te komen over merkcommunicatie. Hoe maak je de meest effectieve creatie, hoe voedt deze je campagne en waardoor gaat je merk echt groeien? Deze vragen beantwoorden we met (neuro)onderzoek. Dat is waar we goed in zijn. We gaan harder lopen van innovatieve tools en slimme datacombinaties. We hebben de leukste klanten van de wereld. We zijn een jong team van data crunchers, innovators en brand lovers. Ruim 40 stuks in totaal. And counting.

 

Vacatures

Research Coördinators

Wil jij al tijdens je studie relevante werkervaring opdoen in (markt)onderzoek? En merken helpen groeien? Dan is dit je kans! Bekijk de vacature.

 

Insights Analist

Data is helemaal je ding. Je bedenkt geavanceerde analyses en zet cijfers om in resultaten. En daar worden onze klanten dan weer blij van. Jij ook? 

 

Data warehouse Specialist

Je loopt warm voor een grote bak met data, het bedenken slimme datastructuren en het bouwen aan complexe analyses. Klinkt, goed, toch?

Insights Consultant

Je schakelt graag met klanten en doet er alles aan om antwoorden op hun business-vragen te vinden. En je zoekt een baan met perspectief. Zoek niet verder!

 

Client Consultant

Ben jij een gedreven sales professional met belangstelling voor (neuro)onderzoek en psychologie? Wil jij de top 200 adverteerders van Nederland helpen groeien? Reageer snel.

 

Medior Insights Analist

Je houdt van het puzzelen met data. Je bedenkt geavanceerde analyses en je draait je hand niet om voor een presentatie over innovaties binnen dashboards. Ben jij dit? Dan maken we graag kennis!

Research Coördinators

Wil jij al tijdens je studie relevante werkervaring opdoen in (markt)onderzoek? En merken helpen groeien? Dan is dit je kans! Bekijk de vacature.

 

Client Consultant

Ben jij een gedreven sales professional met belangstelling voor (neuro)onderzoek en psychologie? Wil jij de top 200 adverteerders van Nederland helpen groeien? Reageer snel.

 

Data warehouse Specialist

Je loopt warm voor een grote bak met data, het bedenken slimme datastructuren en het bouwen aan complexe analyses. Klinkt, goed, toch?

Insights Consultant

Je schakelt graag met klanten en doet er alles aan om antwoorden op hun business-vragen te vinden. En je zoekt een baan met perspectief. Zoek niet verder!

 

Insights Analist

Data is helemaal je ding. Je bedenkt geavanceerde analyses en zet cijfers om in resultaten. En daar worden onze klanten dan weer blij van. Jij ook? 

 

Medior Insights Analist

Je houdt van het puzzelen met data. Je bedenkt geavanceerde analyses en je draait je hand niet om voor een presentatie over innovaties binnen dashboards. Ben jij dit? Dan maken we graag kennis!

Maak alvast kennis met…

Kristel van der Borden

‘Als Insights Consultant leid ik alle mogelijke communicatieonderzoeken in goede banen. Ik zet ze uit, doorgrond de data en kom met helder advies. Daarbij heb ik een voorliefde voor creatie-onderzoek. Ik vind het iedere keer weer bijzonder dat ik mijn klanten kan helpen om de effectiviteit van hun uitingen te verhogen. Ik houd ervan om zelf verantwoordelijk te zijn voor een totaal project. Maar ik ben ook onderdeel van een dynamisch en gezellig team. We houden elkaar scherp en helpen elkaar. Samen mooie dingen maken, dat is waar ik iedere dag voor op sta.’

Joris van der Zwan

‘Werken bij Validators is uitdagend in de positieve zin van het woord. Als Client Consultant word je vanaf dag één klaargestoomd om bij merken in uiteenlopende branches aan tafel te zitten. Daarbij hebben we altijd een doel voor ogen: het merk verder laten groeien. Ik vind het vervolgens heel tof om te zien dat de adviezen die ik samen met mijn collega’s heb gegeven, in het straatbeeld of op televisie zijn doorvertaald in creaties of campagnes. En toch leer ik ook elke keer weer minimaal twee nieuwe dingen. Leren en innoveren zit in ons bloed!’

Voor meer informatie kun je altijd bellen naar 020 -716 3775 of maak gebruik van onze handige chat functie.

Maak alvast kennis met…

Kristel van der Borden

Als Insights Consultant leid ik alle mogelijke communicatieonderzoeken in goede banen. Ik zet ze uit, doorgrond de data en kom met helder advies. Daarbij heb ik een voorliefde voor creatie-onderzoek. Ik vind het iedere keer weer bijzonder dat ik mijn klanten kan helpen om de effectiviteit van hun uitingen te verhogen. Ik houd ervan om zelf verantwoordelijk te zijn voor een totaal project. Maar ik ben ook onderdeel van een dynamisch en gezellige team. We houden elkaar scherp en helpen elkaar. Samen mooie dingen maken, dat is waar ik iedere dag voor op sta.’

Joris van der Zwan

‘Werken bij Validators is uitdagend in de positieve zin van het woord. Als Client Consultant word je vanaf dag één klaargestoomd om bij merken in uiteenlopende branches aan tafel te zitten. Daarbij hebben we altijd een doel voor ogen: het merk verder laten groeien. Ik vind het vervolgens heel tof om te zien dat de adviezen die ik samen met mijn collega’s heb gegeven, in het straatbeeld of op televisie zijn doorvertaald in creaties of campagnes. En toch leer ik ook elke weer minimaal twee nieuwe dingen. Leren en innoveren zit in ons bloed!’

Voor meer informatie kun je altijd bellen naar 020 -716 3775 of maak gebruik van onze handige chat functie.