Selecteer een pagina

Byron Sharp: van How Brands Grow naar tastbaar CEP-onderzoek

Hoe zet je meer mensen tot het kopen van je merk? En wat voor patronen liggen aan dit koopgedrag ten grondslag? En belangrijker nog: kun je als merk duurzame groei doormaken?

In zijn boek How Brands Grow geeft Byron Sharp een verfrissende kijk om marketing. Op basis van vele diepgaande analyses geeft hij tal van strategische richtlijnen voor merkgroei. Validators heeft een drietraps onderzoekstraject opgezet waarbij je zelf kunt kijken welke patronen in aankoopgedrag zich ontvouwen voor je merk. We meten relevantie onder de doelgroep. Met een workshop, 0-meting en een Distinctive Assets onderzoek heb jij straks strategische én praktische inzichten voor merkgroei.

Meer weten?

Yannick Luca
Business Consultant
06 38 54 67 49
Yannick.Luca@validators.nl

Geïnteresseerd in Byron Sharp? Lees dan ook: Distinctive Assets Carrousel: wegens succes herhaald

Door de site te te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies' om je gebruikerservaring zo goed mogelijk te maken. Als je deze website blijft gebruiken zonder het wijzigen van je cookie-instellingen of je klikt op 'Accepteren' hieronder dan ga je akkoord met deze instellingen.

Sluiten