Byron Sharp: van How Brands Grow naar tastbaar CEP-onderzoek

Hoe zet je meer mensen tot het kopen van je merk? En wat voor patronen liggen aan dit koopgedrag ten grondslag? En belangrijker nog: kun je als merk duurzame groei doormaken?

In zijn boek How Brands Grow geeft Byron Sharp een verfrissende kijk om marketing. Op basis van vele diepgaande analyses geeft hij tal van strategische richtlijnen voor merkgroei. Validators heeft een drietraps onderzoekstraject opgezet waarbij je zelf kunt kijken welke patronen in aankoopgedrag zich ontvouwen voor je merk. We meten relevantie onder de doelgroep. Met een workshop, 0-meting en een Distinctive Assets onderzoek heb jij straks strategische én praktische inzichten voor merkgroei.

Om je een goed beeld te geven van de manier waarop CEPs onderzoek je verder kan helpen om je merk te laten groeien, nemen Marceline Veen en Bart Massa je in deze toegankelijke video mee in de wereld van toepasbaar merkonderzoek.

Is dit precies wat je team nodig heeft? Een meer uitgebreide workshop is ook los te boeken!

Alles weten over merkonderzoek van Validators?

Neem snel contact op met Bart.

Bart Massa

Bart Massa

Managing Director